به گزارش روز سه‌شنبه  پایگاه خبری پلیس سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در این عملیات‌ها یکصد و ۴۱ قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در این مدت یک‌هزار و ۱۱۳ سارق دستگیر و ۶۷ خودرو ، ۹۰ موتور سیکلت مسروقه و سه‌هزار و ۷۵۰ فقره انواع سرقت‌های دیگر کشف شد.

وی  با بیان اینکه قانون برای ۲۷ دستگاه در رابطه با مواد مخدر وظیفه مشخص کرده است ، اظهار داشت: مواد مخدر باید به عنوان یک دغدغه اجتماعی در جامعه به ویژه در خانواده‌ها و حوزه‌های اجتماعی مورد توجه واقع شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: در حوزه مقابله و با توجه به نوع مسئولیت‌های پلیس، ۲۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان اراک کشف و ۲ هزار و ۹۱۵ نفر در خصوص جرایم مرتبط دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: ثبات و ارتقای امنیت اجتماعی در تعامل دوسویه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و اقشار مختلف مردمی ایجاد می‌شود و مشارکت مردمی، میزان احساس امنیت اجتماعی در یک جامعه را شکل میدهد و لازم است هر فرد ضمن شناخت حق و حقوق خود، نسبت به حقوق دیگران نیز شناخت داشته باشد و انجام آن را تکلیفی بر خود بداند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش واطلاع پیرامون وقوع و یا احتمال انواع جرائم در محل زندگی خود  را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در خصوص پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز طرح‌ریزی عملیاتی لازم صورت پذیرد.

اراک مرکز استان مرکزی است و بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.