به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۴ سارق با هوشیاری مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقرسلگی گفت: در راستای گشت زنی مأموران کلانتری ۱۲ در سطح حوزه استحفاظی و اعلام سرقت یک دستگاه دوچرخه از پارکینگ یک ساختمان، مأموران با هوشیاری و هماهنگی دستگاه قضائی بلافاصله در محل حضور یافتند و با بررسی دقیق، فرد سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در همین ارتباط سارق اموال مربوط به یکی از بیمارستان‌های ملایر نیز با هوشیاری و حضور در صحنه مأموران این کلانتری در مقابل بیمارستان شناسایی و قبل از اقدام به فرار دستگیر شد.

سرهنگ سلگی در ادامه گفت: یک نفر سارق سیم برق نیز به همراه سارق یک باب انباری توسط مأموران گشت کلانتری اعزام شده به محل وقوع، شناسایی و بلافاصله دستگیر که با تشکیل پرونده هر چهار نفر تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بابیان اینکه شناسایی و برخورد با سارقان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد از هوشمندی مأموران یگان امداد ملایر در کشف موتورسیکلت مسروقه و دستگیری ۳ نفر سارق در این زمینه نیز خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: به دنبال گشت زنی مأموران یگان امداد در شهرستان ملایر و سرکشی از نقاط جرم خیز، مأموران این یگان به یک دستگاه خودروی وانت که حامل یک دستگاه موتورسیکلت بود، مشکوک شده که با هماهنگی دستگاه قضائی بلافاصله این خودرو را به منظور بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این موتورسیکلت ۳۰۰ میلیون ریال است، افزود: با استعلام به عمل آمده مشخص شد که این موتورسیکلت حمل شده توسط این خودروی وانت، دارای سابقه سرقت از تهران بوده که بلافاصله هر سه نفر سرنشین خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۰۰۰ قطعه مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۰۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری در تشریح این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی همه کسی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف ۱۰۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: یک نفر متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق و کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۱ تویسرکان با اشراف اطلاعاتی، یک نفر سارق موتورسیکلت را که با شگردهای خاصی اقدام به سرقت موتور می‌کرد دستگیر کردند که تاکنون ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از وی کشف شده است.

وی افزود: سارق مذکور تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف و محل‌های سرقت را بازسازی کرده است و با توجه به شگرد این سارق حرفه‌ای، احتمال سرقت‌های متعدد از جانب وی متصور است که تحقیقات پلیسی در این زمینه در حال انجام است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.