به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پژمان قویمی بیان کرد: پس از شکایت چند راننده تاکسی مبنی بر سرقت و اخاذی فردی ناشناس از آنان در پوشش مسافر، ماموران واحد تجسس کلانتری 16 شهرک شهید مدنی موفق به شناسایی متهم شدند.
وی اضافه کرد: رانندگان عنوان کردند که فردی 21 ساله پس از سوار شدن به خودرو ، بعد از طی مسافتی، با سلاح سرد و سرنگ آلوده اقدام به تهدید، اخاذی و سرقت مبالغی وجه نقد از آنها کرده است.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری 16 در تحقیقات خود متوجه شدند متهم فردی معتاد و کارتن خوابی است که در روستاهای اطراف شهر همدان زندگی می کند. بنابراین در یک عملیات متهم را دستگیر کردند و سارق در بازجویی های اولیه به اخاذی و سرقت از رانندگان تاکسی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: پس از بررسی سوابق متهم، مشخص شد فرد یاد شده هفته گذشته نیز اقدام به سرقت دوچرخه و گوشی تلفن همراه از شهروندان کرده است.
سرهنگ قویمی افزود: متهم در اعترافات اش بیان کرد که به علت اعتیاد شدید به مواد مخدر از سوی خانواده طرد شده است و برای خرید مواد مخدر اقدام به سرقت و اخاذی می کند.
وی گفت: تقاضای پلیس از خانواده هایی که فرزند معتاد دارند این است که آنها را تنها نگذارند و با همکاری پلیس و سایر ارگان های مسئول، برای با زگشت آنها به جامعه تلاش کنند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.