«سید سبحان حبیبی» روز چهارشنبه به ایرنا،‌گفت: برای این موسسه فقط یک حواله الکل با ظرفیت ۸۰ شیشه ۴۵۰ گرمی از سوی دانشکده علوم پزشکی و یک هزار عدد ماسک معمولی تخصیص یافته که ماسک ها به صورت رایگان بود اما برای الکل پول پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: به طور متوسط برای هر بیمار سرطانی ۲ عدد ماسک هم نمی توانیم تخصیص دهیم و با توجه به عمر مفید این اقلام (حدود سه ساعت) حتی یک روز هم کفایت نمی کند.

وی گفت: از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ساوه نیز ۱۰۰ عدد ماسک در اختیار موسسه حمایت از بیماران سرطانی امام حسین (ع) اهدا شد و با تلاش خودمان هم تعدادی ماسک از محل های دیگر تهیه کردیم.

حبیبی گفت: انتظار داریم با توجه به وضعیت بیماران سرطانی، توجه بیشتری نسبت به تامین ماسک و الکل از سوی مسئولان اعمال شود.

روز گذشته رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه از تهیه و توزیع ۳۰ هزار عدد ماسک به اهتمام خیرین بخش سلامت در میان گروههای هدف این شهرستان برای مقابله با کرونا خبر داد.

طبق آخرین آماری که روز یکشنبه هفته جاری از سوی دانشکده علوم پزشکی ساوه اعلام شد، کرونا باعث مرگ سه تن و ابتلای ۱۱ نفر دیگر در این شهرستان شده اما شب گذشته رئیس این دانشکده در گفت و گو با ایرنا از اعلام آخرین آمار به روز در این رابطه به دلیل محدودیت های وزارت بهداشت خودداری کرد اما در عین حال اعلام کرد که با افزایش تدریجی مراجعین و بستری شدگان در مراکز بیمارستانی مواجه هستیم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.