علی اکبر مختاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی ابتلای برخی هموطنان به ویروس کرونا در مناطقی از کشور  و برای پیشگیری و کنترل این بیماری، میزان تقاضا برای استفاده از تجهیزات پزشکی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده افزایش بسیاری داشته که سبب سوءاستفاده برخی واحدهای فروش این ملزومات شده است.

وی اضافه کرد: با پیگیری و مشارکت با علوم پرشکی استان البرز تیم های ویژه واحدهای مختلف عرضه کالای پزشکی و داروخانه ها را مورد بازدید قرار دادند که بسیاری از آن ها با قیمت چند برابر به مردم فروخته اند.

ترفند تردد بدون ماسک ممنوع

مختاری افزود: طی چند روز اخیر شکایت متعددی از سوی مردم به این اداره کل ارجاع شده که یکی از آن ها نیز تردد ممنوع مراجعه کننده ها بدون ماسک به درمانگاه ها بوده که کارشناسان وارد عمل شدند و مشخص شد که درهمان مکان به قیمت های بسیار بالا ماسک را به مراجعه کنندگان به فروش می رساندند.

وی خاطرنشان کرد که طی مصوبه وزارت بهداشت مقرر شده که ماسک به صورت رایگان در اختیار مردم قرارگیرد و نیازی به مراجعه به داروخانه ها نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: در این استان ماسک با قیمت مصوب هفت هزار تومان بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان و مواد ضدعفونی کننده و الکل نیز با قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.