به گزارش خبرنگار مهر، حسین بختیاری صبح جمعه در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: فرآیند اخذ رأی از ساعت هشت صبح امروز در سطح شعب حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب آغاز شده و ادامه دارد و توصیه می‌شود مردم در ساعات اولیه برای رأی دادن مراجعه کنند تا در نوبت عصر و ساعات پایانی رأی گیری شعب با ازدحام مواجه نشوند.

وی بیان کرد: ۴۸ نامزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب برای تصاحب ۲ کرسی بهارستان با هم رقابت دارند که ۱۲ نامزد زن و ۳۶ نفر مرد هستند.

بختیاری عنوان کرد: در این دوره از انتخابات ۳۱۴ شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه و در سطح شهر اراک و بخش‌های مرکزی، معصومیه و ساروق دایر شده و فرآیند رأی‌گیری برای روستاهای کوچک، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و زندان‌ها از سوی شماری صندوق سیار صورت می‌گیرد.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: هشت هزار نیروی اجرایی، نظارتی، بازرس، نظامی و انتظامی، خدمت رسان و پشتیبان در امر برگزاری انتخابات شهرستان اراک حضور دارند.

وی توضیح داد: ثبت اثر انگشت رأی دهنده‌ها در فرآیند انتخابات در شعب اراک، کمیجان و خنداب الزامی نیست و مردم تنها با در دست داشتن شناسنامه و ارائه شماره ملی یا کارت ملی می‌توانند تعرفه رأی خود را در صندوق بیندازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.