« حسن انصاری » روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  بازرسان بر حسن جریان، صحت، اجرای مطلوب، سلامت و صیانت از آرای مردم در روند برگزاری انتخابات این شهرستان نظارت می‌کنند.
وی اظهار داشت: بازرسان این حوزه انتخابیه در تمامی شعب اخذ رای حضور دارند و یک هیات بازرسی متشکل از پنج نفر نیز بر روند فعالیت این بازرس‌ها در شعب اخذ رای نظارت می‌کند.
رییس هیات بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خمین  گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده است.
انصاری افزود: ۵۲ شعبه اخذ رای خمین مناطق شهری در این دوره از انتخابات ثابت و هفت شعبه ثابت و سیار درروستاها  دوم اسفندماه کار جمع‌آوری آرا را بر عهده دارند.
وی تصریح کرد: ۲ شعبه سیار شهری به‌منظور جمع‌آوری آرا در بیمارستان، زندان، فرمانداری، شهرک صنعتی و ناحیه مقاومت بسیج و ۴۴ شعبه سیار روستایی در خمین تدارک دیده شده است.
رییس هیات بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خمین یادآور شد: اصل حفظ بی‌طرفی در برگزاری انتخابات از سوی بازرسان رعایت می‌شود و رویکرد هیات بازرسی این شهرستان تلاش برای حسن اجرای مطلوب انتخابات به مجریان برای برگزاری انتخاباتی سالم است.
انصاری تاکید کرد : حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات و در شرایط حساس کشور می‌تواند برگ زرین دیگری را در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی ایران رقم بزند.
وی گفت: هیات بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خمین آمادگی دریافت هرگونه شکایت درباره تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات را دارد.
حوزه  انتخابیه خمین یکی از ۶ حوزه انتخابیه استان مرکزی است که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.