داریوش قاسمی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز تبلیغات برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این سازمان نسبت به ایجاد فضای مناسب برای تبلیغات نامزدها اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: سازمان زیباسازی برای جلوگیری از آسیب تبلیغات به سطح شهر و ایجاد آلودگی های بصری، بیش از یک هزار داربست در نقاط مختلف شهر و نواحی منفصل شهری نصب کرده تا کاندیداها بتوانند بر روی آن تبلیغات خود را نصب و در معرض عموم بگذارند. 

این مسوول ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین همچنین بیش از ۵۰۰ متر مربع بنر روی برخی از دیوار های سطح شهر نصب کرده تا کاندیداها فضای بیشتری برای تبلیغات داشته باشند و بتوانند پوستر های خود را بر روی این بنر ها نصب کنند.

وی اضافه کرد: روی تابلوهای شیشه‌ای سطح شهر نیز بنر و گونی کیسه‌ای نصب شده تا به اصل سازه تبلیغاتی آسیب وارد نشود و با این اقدام حدود ۳۰ فضای تبلیغاتی برای انتخابات در سطح شهر افزوده شده است.

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود و در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک  ۶۹ کاندیدا با یکدیگر برای کسب ۲ کرسی مجلس رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.