رضا طاهری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ویژگی خاص و متمایز این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان قزوین این است که همواره در بزنگاه‌های انتخاباتی با یک فضای دوقطبی داغ و تبلیغاتی روبرو است.

وی شور انتخاباتی در شهرستان تاکستان را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: پیش بینی می‌شود در این دوره از انتخابات، مشارکت سیاسی مردم تاکستان بالاتر از سایر شهرستان‌های قزوین باشد.

طاهری تصریح کرد: حضور پررنگ هواداران نامزدهای انتخاباتی در ستادهای تبلیغاتی، سخنرانی‌های مکرر و پرشور نامزدها در نقاط مختلف شهرستان و همچنین گفت و گوهای مردم در سطح شناخت نامزدها از عمده مواردی است که در این روزهای نزدیک به انتخابات رو به افزایش است.

این مسؤول به رقابت ۱۳ نامزد انتخاباتی برای تصاحب یک کرسی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد کل نامزدهای انتخاباتی در شهرستان تاکستان ۱۷ نفر بود که از این میان چهار نفر با انتشار انصراف داده و فعالیتی نمی‌کنند.

فرماندار تاکستان میزان تخلفات تبلیغاتی در شهرستان تاکستان را بسیار ناچیز عنوان کرد و گفت: برابر ماده ۶۵ قانون انتخابات، دستورات لازم برای نحوه تبلیغات و چسباندن تصاویر تبلیغاتی به نامزدها ابلاغ شده و بنرهای ستادی همگی با سایز ۵۰ در ۷۰ و تصاویر نامزدها نیز در مکان‌های مشخص شده شهرداری قابل رویت هستند.

طاهری یادآور شد: ۱۷ شعبه اخذ رای در بخش‌های ضیاء آباد، خرمدشت و مرکزی شهرستان تاکستان، در مناطق صعب العبور قرار دارند.

شهرستان تاکستان دارای ۱۷۸ شعبه اخذ رای است که از این میان ۳۵ شعبه در روز انتخابات به صورت سیار به جمع آوری آرای مردم فعالیت می‌کنند.

استان قزوین با پنج شهرستان دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که از این میان یک کرسی متعلق به شهرستان تاکستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.