حجت الاسلام «مهدی ایمانی مقدم» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: این همایش ۱۵ مردادماه سال ۹۹ در اراک برگزار می‌شود و تا این لحظه مکان برگزاری این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی اراک پیش‌بینی شده که در صورت تغییر اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: ثبت‌نام در این همایش از روز جاری (۲۸ بهمن‌ماه جاری) در سایت همایش نگار به آدرس اینترنتی WWW.spconf.uast.ac.ir آغاز و تا اول اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ ادامه دارد.

رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های استان مرکزی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این همایش فرصت دارند چکیده مقالات خود را تا اول خردادماه سال ۹۹ و اصل مقالات را تا ۲۰ تیرماه ۹۹ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام ایمانی مقدم اظهار داشت: مقالات ارسالی به این همایش از ۲۰ تیرماه تا پنجم مردادماه سال آینده داوری می‌شود و در پایان از ۱۰ مقاله برتر تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی عنوان کرد: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک رییس برگزاری این همایش ملی، دفتر نهاد رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های استان مرکزی مجری این همایش و دانشگاه‌های مختلف استان، دادگستری، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به اندیشکده امام خمینی (ره) استان مرکزی از حامیان این همایش ملی است.

رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های استان مرکزی افزود: علل پیدایش فقر در جامعه، پیامدها و آسیب‌های فقر در جامعه و راهکارهای اصلاح فقر در جامعه اسلامی، محورهای این همایش است.

حجت‌الاسلام ایمانی مقدم گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی از جمله مهمترین مباحث مهم مطرح در کشور است و دشمنان نیز همه تلاش و فشار خود را در زمینه اقتصادی برعلیه کشور به کار گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی و مهم مسوولان نظام و استان مرکزی نیز تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است و در این راستا همه باید دست به دست هم دهند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.