به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر دوشنبه در سومین روز از دهه مبارک فجر در دیدار با مردم علی آباد شهرستان شازند، اظهار داشت: مردم در چهار ماه اخیر نشان دادند پای انقلاب ایستاده اند و با وجود تمامی فشارها، تهدید و تبلیغات دشمنان بر این مسیر استوار ماندند و از انقلاب دفاع کردند.

وی ادامه داد: نقش روستاها در دفاع از آرمان‌های انقلاب بیشتر است. امروز با جنگ نظامی مواجه نیستیم بلکه با جنگ اقتصادی و فرهنگی روبه رو هستیم. مردم در نقاط مختلف کشور در این جبهه جنگ اقتصادی با تمام توان تلاش می‌کنند و به تولید می‌پردازند که این مهم کشور را از هر نوع وابستگی به بیگانگان بی نیاز می‌کند.

استاندار مرکزی گفت: هدف دشمن خدشه وارد کردن به وحدت ملی است و امروز تحریم‌های آمریکایی به طور مستقیم متوجه مردم است و باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار بود.

وی افزود: با استقامت در برابر این محرومیت‌ها و تحریم‌ها باید از این مقطع سخت عبور کرد و قرار نیست در درون جبهه انقلاب با اختلافاتی مواجه شویم چرا که هدف دشمن ایجاد اختلاف در کشور است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: روستاها محل تولید هستند و دولت باید تمام تلاش و کوشش برای رفع مشکلات روستاها را به کار گیرد. با وجود گرانی و مشکلات بودجه‌ای باید تلاش کنیم استفاده از امکانات موجود اولویت قرار گیرد.

وی بیان داشت: سیل ابتدای امسال بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد ساخت و برای نوسازی ۵ هزار مسکن روستایی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه صرف شد.

استاندار مرکزی با اشاره به استقرار صنایع بزرگ در شهرستان شازند گفت: چنانچه طرح مطالعاتی دقیق طی پنجاه سال گذشته انجام شده بود، واحدهای تولیدی بزرگ شهرستان در این مکان جانمایی نشده بود چرا که کریدور هوایی استان از غرب به شرق است.

وی بیان داشت: میزان آلایندگی صنایع مستقر در شهرستان طی ۱۰ سال گذشته کاهش یافته است و باید این منابع را مدیریت کرد تا آلودگی ایجاد نکنند.

آقازاده گفت: فرماندار شازند باید به کارگیری نیروهای بومی در صنایع مستقر در این شهرستان را با قاطعیت دنبال کند و در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.