به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: این انقلاب به آسانی به چهل سالگی نرسیده و فراز و فرود های بسیاری را پشت سر گذاشته است.
وی از رسانه های خواست تا تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی و توطئه های دشمنان برای براندازی این تحول بزرگ را برای جوانان تبیین کنند.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: کشتار، نا امنی، دسیسه چینی در کردستان و گنبد، کودتای نوژه، ترور17 هزار شهروند بی گناه، راه اندازی جنگ تحمیلی و غیره بخشی از توطئه های دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی بوده است و این شیطنت ها در حالی صورت گرفت که ما دست خالی بودیم و تنها با نیروی ایمان و اخلاص در مقابل بدخواهان نظام الهی ایستادیم.
خطیب جمعه ساری اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس که به قول برخی از علما جنگ سوم جهانی بود، در حالی صورت پذیرفت که 36 کشور جهان علیه ایران اسلامی با صدام حسین همدست و همراه شده بودند.
او گفت: آنچه این انقلاب را در مقابل کفر جهانی به پیروزی رساند تنها صبغه دینی و الهی بود چرا که همه انقلاب های غیر دینی مانند انقلاب اکتبر، انقلاب شوروی، انقلاب فرانسه، انقلاب کوبا و غیره به فراموشی سپرده شده و سالگرد پیروزیشان تنها توسط شماری معدود در یکی از میدان ها برگزار می شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد: اما سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رغم تمام کاستی ها و مشکلات اقتصادی همه ساله بسیار باشکوه برگزار شده و مردم خدا جوی با شرکت گسترده در این مراسم معنوی اسباب ناامیدی دشمنان را فراهم می کنند. عضو خبرگان رهبری از مشکلات اقتصادی و جنگ روانی به عنوان دو حربه دست دشمنان یاد کرد و از دولت خواست تا با همکاری نیروی انتظامی بازار را تنظیم کند.
طبرسی گفت: گرانی ارزاق عمومی بویژه گوشت و مرغ باعث تاسف است و با وجود کارگزاران خدمت گزار، شماری از مسئولان یا نمی توانند و یا نمی خواهند که مشکلات اقتصادی و گرانی حل شود.
وی افزود: باید بپذیریم که گوشت کیلیویی یک میلیون ریال دیگر در سفره اغلب مردم جایی ندارد و این معضل همین حالاهم دستاویزی برای دشمنان شده است.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.