به گزارش ایرنا حمید رضا حاجی بابایی چهارشنبه شب در آئین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در گرگان اظهار کرد: بیانات اخیر رییس جمهوری در جمع مدیران زیرمجموعه اش و توصیه به آنها برای پاسخگویی به مردم، مقابله با توطئه دشمنان و اینکه همه وارد میدان شوند، اقدامی است که مجلس و مردم هم می خواهند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: اگر دولت مشکل مردم را در زمینه های اشتغال، مقابله با گرانی، افزایش قیمت دلار و سکه و کاهش واردات و قاچاق کالا حل کند، من دستش را می بوسم و با کسی دشمنی نداریم.
وی ادامه داد: ناراحتی من این است که چه شرایطی پیش آمده که یک روزه قیمت سکه تغییر کرده و یک نفر 58 هزار قطعه سکه خریداری کند و سرزدن چنین حرکت هایی، سوء مدیریت را نشان می دهد که باید جلوی آن گرفته شود.
حاجی بابایی؛ از دولت خواست تا آخرین لحظه فعالیت به مردم خدمت کند و مسوولان ناکارآمد را تغییر دهد و اضافه کرد: از سوی مجلس چند نوبت این مساله از دولت خواسته شده است.
به گفته وی؛ این درحالی بوده که اکنون شرایطی به وجود آید که رییس جمهور وارد میدان شده و به دنبال پاسخگویی به مردم و حل مشکلات جامعه باشد.
وی همچنین اختلاف داخلی را سمی مهلک دانست و گفت: هر سه قوا وظیفه دارند که در راستای اهداف بلند انقلاب تلاش کرده و بیشتر به مردم خدمت کنند.
این نماینده مجلس افزود: باید کسانی که خلق و خوی اشرافی گری پیداکرده اند ، کنار گذاشته شوند و حق نداریم از فرصت های انقلاب برای خدمت به مردم سوء استفاده کنیم.
وی برحمایت همه جانبه از پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص عدالت نیز تاکید کرد و گفت: این مهم در مجلس هم مطرح شد و دولت وظیفه دارد در این راستا بیش از گذشته اقدام کرده و به دنبال پاسخگویی به مردم باشد.
حاجی بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: توطئه جدید ترامپ ایجاد بی اعتمادی در جامعه است، اما برنامه هایی از سوی مسوولان کشور برای خنثی شدن توطئه دشمن ارایه و راهگشا خواهد بود.
وی گفت: رییس جمهور آمریکا در چند ماه اخیر هرچه توانسته تحریم ها و تبلیغات گسترده انجام داده است به طوری که از طرح آن در شورای امنیت به خاطر ضرورت سپری شدن زمان 80 روزه، صرف نظر کرد تا به تحریم ها شتاب دهد.
این نماینده مجلس اضافه کرد: با حفظ وحدت و پای کار بودن همه گروه ها، از این توطئه آمریکا نیز عبور خواهیم کرد.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهید بهشتی و یارانش، گفت: به برکت این شهداست که انقلاب حفظ شده و به راه خود ادامه می دهد و امروز هم جوانان ما توانسته اند در مقابل داعش در آنسوی مرزها، ایستادگی کنند.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.