آیت الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود:  گفتمان دینی حاکمیت ایران اسلامی اکنون به تفکری منطقه‌ای و جهانی علیه استکبار تبدیل شده و هر دستاورد آن  فصل روشن، باعظمت و افتخارآمیز  است.
وی تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با قبل نیست و با وجود تمامی توطئه‌ها و بدخواهی دشمنان، ایران اسلامی مقتدرانه به پیش می‌رود  و افتخاراتش روز به روز در حال افزایش است.

امام جمعه اراک اضافه کرد: نظام پزشکی کشور، بهداشت و درمان، داروسازی و سلامت کشور با تحولات گسترده‌ای در چهار دهه اخیر همراه بوده است و امید به زندگی از ۵۴ سال در اوایل انقلاب اسلامی به ۷۸ سال رسیده و کمتر مرگ نوزاد و کودکی به علت وجود بیماری‌های گذشته مشاهده می‌شود.

آیت الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی در جهان از ابعاد نورانی انقلاب اسلامی است و دشمنان به شدت از آن هراس دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری انتخابات خانه ملت، گفت: نامزدهای انتخاباتی باید تبلیغاتشان را به گونه عقلایی، هدفمند و در راستای معرفی خود و برنامه‌های سازنده به پیش ببرند و از اسراف در تبلیغات بپرهیزند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: در شرایط فعلی کشور و مشکلات اقتصادی که شمار زیادی از خانواده‌ها با سختی‌های زیادی گذران می‌کنند، نامزدهای انتخاباتی باید بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی خود را به نیازمندان اختصاص دهند.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه سال جدید است و با اختصاص بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی به این خانواده‌ها می‌توان ایام نوروز را برای آنان شاد کرد.

وی ادامه داد: مردم هوشیار باشند، کسانی که برای انتخابات زیاد هزینه می‌کنند، قابل اعتماد نیستند، مگر چهار سال فعالیت در مجلس شورای اسلامی چه میزان حقوق دارد که برخی افراد هزینه‌های تبلیغات سرسام آور می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: وعده‌های دروغین و تخریب دو آفت در انتخابات است که نامزدها باید از آن دوری کنند و کارنامه خود را به معنای واقعی به مردم ارایه دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی در ستادهای انتخاباتی خود موازین شرعی، اخلاقی و انقلابی را رعایت کنند و افراد امین و پاک را برای تبلیغات خود به کار گیرند و مردم نیز وظیفه دارند چشمان باز افراد شایسته  را برای خدمت به مجلس بفرستند.

وی در خصوص طرح معامله قرن نیز گفت: این موضوع دلخراش، توطئه خبیثانه ترامپ و نتانیاهو است که جنایتی دیگر بر جنایات آنان خواهد بود.

امام جمعه اراک، از راهپیمایی هفته گذشته ملت عراق در تایید رای مجلس که آمریکا باید عراق را تخلیه کند نیز تشکر و قدردانی کرد و گفت: بیداری اسلامی سرمایه بزرگی است که باید روز به روز تقویت شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه گفت:  تقوا در همه امور و محیط‌ها باید رعایت شود زیرا اگر به تقوا توجه نشود، خسارت‌های زیادی متحمل افراد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تقوا است و صاحبان تقوا مانند شهید سلیمانی‌ها، شهید مطهری‌ها و شهید بهشتی‌ها ماندگار هستند و شهادت آنان شروعی دوباره و مسیری آگاهانه در زندگی است.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.