به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: حضور پرشور مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب به نحوی بود که جهان به اقتدار نظام اذعان کرد.
وی ادامه داد: مقاومت باعث عقب‌نشینی دشمن می‌شود و در روزهای اخیر دیدیم که آمریکا اعلام کرد نیروهای نظامی خود را از سوریه خارج می‌کند.
مشایخ اظهار داشت: در واقع قدرت پوشالی آمریکا روشن‌تر شده است زیرا هدفشان در ابتدا این بود که جلو ایران را در منطقه بگیرند.
وی گفت: توانمندی‌های ایران در حوزه‌هایی همچون صنایع نظامی و هسته‌ای باید به دیگر بخش‌ها از جمله اقتصاد و صنعت عمومی گسترش یابد.
او افزود: شایسته نیست وقتی نیروهای مسلح ما در ساخت جنگ‌افزارهای پیشرفته همچون زیردریایی و پهپاد موفق عمل می‌کنند، در دیگر قسمت‌ها دچار مشکل باشیم.
امام‌جمعهٔ نوشهر خواهان استفادهٔ بهینه از استعداد جوانان شد و بیان کرد: راه ‌حل این نیست که ارتش ما وارد دیگر حوزه‌ها ازجمله صنعت شود بلکه خودِ صنایع و دیگر بخش‌های اقتصادی ما باید مانند نیروهای مسلح، توان داخلی را به‌خوبی شکوفا کند.
مشایخ افزود: موضوع مهم دیگر در این روزها، بررسی بودجهٔ سال 1398 در مجلس شورای اسلامی است که باید نمایندگان بدانند که ما در حال جنگ اقتصادی هستیم و نیازهای دهک‌های پایین جامعه باید در نظر گرفته شود.
وی گفت: نباید به کسانی که مالیات می‌دهند بیش از این فشار بیاید بلکه باید از کسانی که مالیات نمی‌دهند مالیات گرفت.
امام‌جمعهٔ نوشهر یادآور شد: در تنظیم و تصویب بودجه باید تولید و اشتغال و کارهای اساسی و زیربنایی در نظر گرفته شود‌.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.