به گزارش ایرنا، محمدجواد کولیوند در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان فردیس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر سه محور اساسی به پیروزی رسید، اظهار داشت: کشور ایران با سه محور ایمان به خدا، وحدت کلمه و رهبری امام به پیروزی رسید، امروز دشمنان داخل و خارج نیز این سه عنصر را مورد هدف قرار داده اند.
وی ادامه داد: ایمان به خدا، رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) و وحدت آحاد مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و اگر وحدت آحاد مردم نبود انقلاب اسلامی به سرانجام نمی رسید.
کولیوند با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که رمز پیروزی این انقلاب را وحدت کلمه دانسته بودند، اظهارداشت: بسیاری از دشمنان در طول این 39 سال به دنبال این بودند که انقلاب را در مسیر خود متوقف کنند.
وی بیان کرد: فشارهای بیش از حد بر روی نسل جوان که به سمت بی دینی حرکت کنند، مواد مخدر و بی هویت سازی، فساد، فحشا، فساد اخلاقی و اقتصادی، اغتشاشات داخلی و درگیرهایی فتنه انگیزانه در طول 40 سال برای ناکامی انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شد.
کولیوند گفت: به لطف پروردگار و خون پاک شهیدان این انقلاب وارد چهلمین سال خود شد، غرور و بزرگی این ملت و خون های پاک شهیدان باعث شد این انقلاب به سرانجام و بلوغ اصلی خود برسد.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه عده ای در داخل کشور بی خردی می کنند و به دنبال سیاه نمایی هستند و در داخل کشور تفرقه را در دستور کار قرار داده اند، افزود: امروز هدف غربی ها، اسرائیل و عربستان خبیث کم رنگ کردن و هدف قراردادن این سه محور بزرگ انقلاب اسلامی است.
کولیوند گفت: زیرساخت ها و راه آهن کشور، زیرساخت های انرژی، تکنولوژی های متعدد در کشور نسبت به زمان ستم شاهی پیشرفت قابل ملاحظه و چشمگیر و غیرقابل تصور داشته است.
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در صنعت هسته ای کشورایران جزء 5 کشور ارشد جهان است و به جزء کشور ایران هیچ کشوری هم غنی سازی هسته ای و آب سنگین را ندارد.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب 20 میلیارد کیلو وات برق تولید می کردیم که امروز به 280 میلیارد کیلو وات رسیده است. امروز به برکت انقلاب اسلامی 99 درصد روستاهای کشور دارای گاز و 100 درصد روستاها صاحب برق و 99 درصد روستاها دارای جاده های آسفالت هستند.
کولیوند اظهار داشت: در تولید ملی نیز صادرات غیرنفتی 57 برابر، تولید خودرو 5 برابر، تولیدات پتروشیمی 30 برابر تولید فولاد 24 برابر و تولید بنزین 3 برابر شده است.
وی در ادامه افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی 15 هزار پزشک برای 36 میلیون جمعیت داشتیم، بسیاری از پزشکان کشور هندی و فیلیپینی بودند اما امروز 111 هزار پزشک متخصص در کشور ایران فعالیت می کنند که مرهون زحمات شما مردم است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه صنعت پزشکی بزرگترین افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در خصوص سلول های بنیادین و صنعت دفاعی کشور پیشرفت های قابل توجهی داشته است. امروز هر کس در جهان بخواهد موشکی را به سمت فضا پرتاب کند یا باید از قزاقستان و یا کره انجام دهد، اما کشور ایران موشک را می سازد و از داخل کشور به فضا پرتاب می کند که این افتخاربزرگ این ملت است.
وی افزود: در صنعت دفاعی به جایی رسیده ایم که کشورهای غربی و منطقه سرتسلیم فرود آورده اند. تکفیری ها و حامیانشان 70 درصد سوریه و بیش از 5 استان عراق را گرفته بودند، جمهوری اسلامی ایران علیرغم مشکلات توانست مقابل این روند در منطقه بایستد.
رییس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: دستگاه ها نباید اجازه بدهند مردم از نوع برخورد آنها ناراحت شوند، کسانی که در دستگاه ها و نهادهای عمومی غیر دولتی مانند شهرداری ها و شوراها کار می کنند، بدانند که اگر مردم از رفتار و پاسخگویی دقیق مسئولان قانع نشوند نسبت به نظام بدبین می شوند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.