به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته آشتیان افزود: آیت الله مدرس در دوره نمایندگی خود چندین مرتبه در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی ایستادگی کرد و تا پای جان از ارزش های اسلام و مسلمانان صیانت کرد.
وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید آیت الله مدرس را الگوی رفتاری خود قرار دهند و ضمن دفاع از حقوق مردم در فرآیند قانونگذاری نسبت حفظ ارزش های والای اسلام ناب محمدی(ص) نیز حساس باشند.
امام جمعه آشتیان در خصوص 16 آذر و روز دانشجو نیز گفت: جهاد علمی، بصیرت، آرمان گرایی و معنویت چهار مطالبه رهبر معظم انقلاب از دانشگاهیان است که دانشجویان باید به این ندای معظم له لبیک گفته و همه برنامه های خود را در راستای تحقق این چهار اصل مهم و اساسی تدوین کنند.
وی در ادامه سخنان خود در خصوص هفته وحدت نیز گفت: وحدت و یکپارچگی راهبرد اساسی جهان اسلام در برابر توطئه های دشمنان است.
حجت الاسلام نیشابوری در خصوص شکل گیری داعش گفت: این گروهک تکفیری توطئه استکبار جهانی برای گسترش اسلام هراسی در جهان بود که اگر چه به همت رزمندگان اسلام خنثی شد اما برای جلوگیری از شکل گیری یک گروهک ضد اسلامی دیگر باید وحدت و یکپارچگی سرلوحه امور مسلمانان قرار گیرد.
شهرستان آشتیان به عنوان یکی از توابع استان مرکزی با جمعیت حدود 20 هزار نفر در 95 کیلومتری اراک مرکز این استان واقع شده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.