به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز با طرح این پرسش که چه شد یک جوان کمتر از سی سال یک کشور ، منطقه و حتی شخصیت های نخبه جهان را تحت تأثیر خودش قرار داد ؟ گفت: رهبر معظم انقلاب به این سئوال جواب گفتند اخلاص ، هر کجا اخلاص باشد آنجا عزت است ، آنجا همه چیز است.
امام جمعه شیراز افزود: عامل دوم نیت پاک ، عامل سوم کار را به موقع انجام دادن ، عامل چهارم جامعه به این کار نیازمند شدن و نیاز داشتن بود که این عوامل چهارگانه شهید محسن حججی را حجت بر جامعه قرار داد.
وی همچنین با گرامیداشت تاسوعا و عاشورا ی حسینی گفت : تاسوعا و عاشورا وظایفی را به عهده ما می گذارد که باید به این وظایف توجه لازم را داشته باشیم ، تاسوعا و عاشورا مظهر مقاومت و ایستادگی است .
آیت الله ایمانی با بیان اینکه آمریکا و اسراییل پشت ماجرای رفراندوم کردستان عراق ایستاده اند اظهار کرد : آمریکا و اسرائیل یک اهداف بلندی را دارند طی می کنند کاری ندارند اقلیم کردستان خیر ببیند یا شر ببیند ، کردها به نفعشان باشد یا به ضررشان باشد ، برای آن ها دنیا گاو شیرده است تا آنجایی که هر جا شیری هست باید دوشید.
وی ادامه داد: آنچه در اقلیم کردستان گذشت از رفراندوم با اینکه سازمان ملل ، اتحادیه عرب وهمسایگان مخالف بودند اسرائیل و آمریکا پشت سر ماجرا ایستاده بودند.
وی با طرح این پرسش که آیا اقلیمی که فردا باید برای تأمین مایحتاج زندگیش دستش به سمت این و آن دراز باشد و مسائل اساسی کشورش توسط دیگران حل و فصل شود آیا این عاقلانه بود حرکتی که انجام گرفت ؟ گفت: آمریکا و اسراییل معتقدند هر جا منفعتی است باید آن منفعت را برد حالا کردستان نابود می شود بشود برای آن ها مهم نیست ، آنان در این قضیه هدف های مهم را دنبال کردند.
آیت الله ایمانی اضافه کرد: آمریکا به دنبال این است که خاورمیانه را تغییر بدهد ، خاورمیانه را برگرداند به کشورهای کوچک ، ضعیف ، تحت الحمایه ، کشورهایی که هیچ عرضه ای از خودشان نداشته باشند و بعد بیایند در دامن ـمریکا و اسرائیل و یا فلان کشور غربی دیگر ، آن ها دنبال خاورمیانه بزرگی هستند که خودشان از 20 سال قبل طراحی کردند و حالا با اقلیم کردستان آن را پیگیری کردند.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.