امام جمعه خمین در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه این شهرستان گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم مصادیق زیادی از نقض حقوق بشر را در فلسطین، یمن و بحرین دارند و رفتارهای ظالمانه آنان افکار عمومی جهان را رنج می دهد.

حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» افزود:  آل سعودکه دست نشانده استکبار جهانی است به طور صریح با اسلام ناب مخالفت می کند و با صهیونیست ها در کشتار کودکان مظلوم یمن و فلسطین همکاری دارد.
وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی کودکان را محاکمه، زندانی و شکنجه می کند و غرب که مدعی حقوق بشر است در مقابل این رفتار ظالمانه سکوت کرده است. 
امام جمعه خمین یاداور شد: اجرای  حقوق بشر اسلامی راه نجات کشورهای مسلمان و تحت ظلم در جهان است.

حجت الاسلام حسینی پور گفت: نظام اسلامی امروز قدرت بین المللی و کشوری با عزت است و رسوایی نهایی متوجه عربستان سعودی و استکبار جهانی است.
وی عنوان کرد: ملت هوشیار ایران همواره در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و فریبکاری دشمن را خوب تشخیص می دهد.

امام جمعه خمین ادامه داد: حج کنگره بزرگ اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است و  مسلمانان از سراسر دنیا برای زیارت حرمین شریفین در مکه مکرمه حضور می یابند و با تجمع بزرگ خود اقتدار و شکوه امت اسلام را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام حسینی پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: جوانان را باید به ازدواج به موقع تشویق کرد چراکه ازدواج دیر هنگام پیامدها و اسیب های زیادی دارد.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.
 

مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایات خاورمیانه سکوت کرده اند

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: مدعیان حقوق بشر دروغین به خصوص آمریکایی ها و مزدواران غربی و عربی  بر خلاف موازین انسانی عمل می کنند و هواداران انان نیز در برابر جنایات رخ داده در خاورمیانه سکوت کرده اند.

حجت الاسلام سید «ایراهیم حسینی» در خطبه های نمازجمعه این هفته ساوه افزود: رفتارها یی که در یمن، بحرین، فلسطین و سایر کشورهای خاورمیانه از سوی استکبار و حامیانش صورت می گیرد  با روح حقوق بشر منافات دارد.

وی اظهار داشت:  تحریم اقتصادی علیه ملت  ایران در حقیقت تروریسم اقتصادی است و به نوعی نقض حقوق بشر است.

امام جمعه ساوه بر ضرورت مبارزه قاطع با رباخواری در جامعه تاکید کرد و گفت: رباخواری آفت در جامعه اسلامی است و باید با ان برخورد شود.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: رباخواری بدترین کسب و کار و بی تقوایی بزرگ  محسوب می شود و بر اساس روایات رباخوار و ربا دهنده هر دو گناهکار هستند.

وی گفت: رباخواری تبادل اقتصادی را ناسالم و تخریب می کند و سبب استثمار اقتصادی می شود و باید با آن مقابله کرد.

امام جمعه ساوه  در بخشی از سخنانش با اشاره به شهادت حضرت امام جواد (ع) گفت:  تفسیر اسلام ناب و جلوگیری از تفسیر انحرافی مهمترین ماموریت امام جواد (ع) بود.
حجت الاسلام حسینی  افزود: ولایت فقیه ظرفیت بزرگ کشور است که همه باید حامی و پشتیبان آن باشند.

وی با اشاره به حلول ماه ذی القعده و اعیاد بزرگ قربان و غدیر و ماه مناجات و ولایت گفت: اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) عزیزترین و محبوب ترین انسان ها نزد پیامبر است که الگویی برای ازدواج آسان می باشند.

ساوه از قطب های مهم صنعتی و دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۳۳ نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.

/۹۹۳۰/۶۰۱۳/۶۵۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.