امام جمعه ماکو گفت: مسئولین صریح و روشن به بیان اقدامات خود در کابینه دولت بپردازد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ماکو، وضعیت جامعه کنونی را افسار گسیخته خواند و گفت: بعضی مسئولین با این حال باز به شفاف سازی و گفت و گو با مردم جهت شبهه زدایی نمی پردازنددر حالی که باید،اقدامات خود را باصداقت به اطلاع مردم برسانند.

امام جمعه ماکو افزود: دشمن در صدد ایجاد و پررنگ جلوه دادن مشکلات اقتصادی ایران است تا زمینه را برای اعتماد زدایی مردم نسبت به مسئولین فراهم سازد.

خطیب نماز جمعه ماکو تصریح کرد: سیاه نمایی و عدم کارایی نظام در هدایت جامعه یکی از فتنه های دشمن است که مسئولین باید باجدیت پیشگیری کنند.

امام جمعه ماکو با تاکید براینکه تیم اقتصادی دولت باید با همدلی مشکلات راحل کند افزود: اگر کابینه نیاز به تغییر و ترمیم دارد به صورت جدی پیگیری شود، تا اصل، اساس و استقلال نظام متزلزل نشود.

خطیب نماز جمعه ماکو، بر فتنه های سال ۸۸ و امثال آن اشاره کرد و گفت: اقدامات جهادی چاره ساز و بسترساز شکست فتنه های دشمن است.

وی بااشاره به تقش خبرنگاران  رسانه هادر جامعه افزود: خبرنگاران باید بر نقد آگاهانه و صحیح بپردازد و از نقد نادرست و تخریب خودداری کنند.

خطیب نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه ملت ایران ید واحده هستند افزود: خبرنگاران باید این امر را به جامعه القا کند.

وی بر کارنامه سیاه آمریکا در لشگر کشی و کشتار های دسته جمعی انسانی تاکید کرد و گفت: این درحالی است که امروز دولت این کشور دم از حقوق بشر میزند.

امام جمعه ماکو همچنین بر لزوم افزایش تولید مثل و فرزند آوری تاکید کرد و گفت: خانه ها باید با صدای کودکان رنگ و بوی خدایی به خود بگیرند تا برکات الهی نصیب آن خانواده شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.