مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بر رعایت سه اصل مهم سلامت کاری، شایستگی های حرفه ای و رعایت اصول اخلاقی توسط کارکنان این اداره کل در راستای تحقق اهداف و برنامه های مقام عالی وزارت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، هادی ابراهیمی در اولین جلسه شورای اداری این اداره کل در سال جاری که با حضور معاونان و روسای شهرستانهای تابعه برگزار شد، افزود: با توجه به مسوولیت سنگین این اداره کل و گستردگی جامعه هدف، منافع این اداره کل بر اساس منشور مقام عالی وزارت در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شفافیت و همراهی همه کارکنان در راستای برنامه های مقام عالی وزارت از اصول کاری است، بیان کرد: برای تحقق این امر،  برنامه محوری، رعایت شاخص های عمومی و اختصاصی، شناسایی چالش ها و فرصت ها و  برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف، امری ضروری است.

ابراهیمی، اعتماد و وفاداری افراد، رعایت صداقت و همکاری، تحول و خلاقیت و مدیریت نوآورانه را یکی دیگر از اصول کاری عنوان کرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه با بیان اینکه تمام فعالیت های این اداره کل بر اساس حفظ اشتغال، ایجاد فرصت های شغلی و صیانت از نیروی کار است، گفت: توجه به اصل کارآفرینی در آموزش، ترویج در بعد کارآفرینی و اکوسیستم کارآفرینی، نگاه علمی به اصل اشتغال با توجه به نقشه راه، تجمیع شایستگی ها و استفاده از توان کارشناسی سایر دستگاه ها و بخش خصوصی، توجه به نقش شرکای اجتماعی ضروری است.

وی همچنین بر  تعامل با دستگاههایی اجرایی و فرمانداران در شهرستانها، توجه به روابط کارگر و کارفرما، اصول ایمنی و صیانت از نیروی کار، تحول در بخش تولید و اشتعال استان از طریق تعاونی ها،   ضرورت ورود بخش تعاون به استارت آپ ها و شرکت های نوبنیان، تسهیل فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع پیش روی کارآفرینی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش های تیم خودارزیابی و گزارش عملکرد سال 97،  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میناب، نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بستک و نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پارسیان به ترتیب بعنوان ادارات برتر در بین ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های تابعه معرفی و  در این نشست از روسای این شهرستانها با حضور مدیرکل تقدیر شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.