رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی قصد مداخله در فعالیت های سیاسی به نفع خود و جانبداری از افراد سیاسی در انتخابات پیشرو ندارد، گفت: اتاق زنجان باشگاه سیاسی نیست.

به گزارش ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی در نشست خبری با خبرنگاران در اتاق بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: دوره نهم فعالیت های اتاق بازرگانی آغاز شده است و تمام اقدامات مورد توجه اتاق متاثر از ابعاد ملی و در راستای سیاست‌گذاری جدید مورد بازنگری قرار گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان ادامه داد: کشور در شرایط خاص اقتصادی و متاثر از تحریم های ظالمانه قرار دارد از اینرو به ساماندهی و ایجاد پایداری در وضعیت کلان کشور نیازمند هستیم.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی  به عنوان نماد و پارلمان بخش خصوصی رسالت خود را در جهت حفظ وضعیت موجود به انجام می رساند، افزود: در ابتدای این دوره شعار «اتاقی برای همه» تعیین شد و برنامه های اتاق از منظر اینکه همه از آن بهره مند شود مورد توجه قرار گرفت.

به گفته جمیلی تغییر رویکرد فرهنگی و آگاهی سطح معلومات پیش نیاز توسعه هر جامعه ای است، از اینرو برنامه های آموزشی در اتاق بازرگانی مورد توجه است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: تکیه بر کسب و کار و فناوری اطلاعات از موضوعات مورد تاکید اتاق بازرگانی است که سمینارهای مختلفی در این زمینه اجرا می شود.

وی توسعه تجارت خارجی در اتاق بازرگانی را از اولویت های اتاق بازرگانی استان خواند و گفت: در همین راستا نمایشگاهی در اربیل عراق دایر شد که تلاش داریم در جهت افزایش روابط خارجی با کشورهای همسایه اقداماتی انجام دهیم.

این مقام مسئول از راه اندازی سامانه دسترسی و انتقادپذیری اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: با ایجاد این سامانه اعضا می توانند به صورت لحظه ای مشارکت، اعلام تصمیم و نظر کنند.

جمیلی به راه اندازی مرکز رشد تجاری اشاره کرد و گفت: از بین 47 متفاضی، 12 نفر برای استقرار در مرکز رشد پایش شدند.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی قصد مداخله در فعالیت های سیاسی به نفع خود و جانبداری از افراد سیاسی ندارد، گفت: اجازه نمی دهیم اتاق بازرگانی به باشگاه فعالان سیاسی تبدیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.