رییس شورای شهر اراک گفت: ظرفیت شورایاری در اراک مورد توجه قرار گیرد و طی 2 سال باقیمانده انتخابات آن برگزار شود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، دکتر کاوه فلک افلاکی در صحن رسمی شورای شهر اراک با اشاره به انتخابات روز گذشته شورایاری ها در تهران بیان کرد: شورایاری ها حلقه اتصال به شورا و کمک کننده به عدالت محله ای هستند.

وی افزود: به دلیل مشکلات و مخالفت های موجود شورایاری ها تنها در تهران و برخی از محلات شهر اهواز تشکیل شده است و علیرغم مصوبه شورا، اما به فعلیت نرسیده است و تهران در این راستا می تواند الگوی باقی شهرها باشند.

فلک افلاکی گفت: امید است در زمان باقی مانده از عمر شورای پنجم پس از تصویب طرح انتخابات شورایاری ها در اراک برگزار و این ظرفیت به فعلیت برسد.

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه محمدحسین فدایی در خصوص تغییر مسئولیت برخی از کارشناسان متخصص شهرداری بیان کرد: در زمانی که با برخی از مشاورین طرح جامع ترافیک و طرح جامع اراک صحبت شد مشاوران نیز اعتقادی به پروژه 58 متری نداشتند اما مسئولان از آنها خواسته بودند که با لحاظ این معبر، طرح ها ارائه شود. زمانی که افراد متخصص در مجموعه شهرداری وجود دارد اما استفاده نمی شود و یا هر شش ماه مسئولیت های غیر مرتبط با تخصص افراد واگذار می شود، مسلما چنین مواردی باید شاهد باشیم و شهرداری نیز باید در قبال این تغییرات پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا؛ شورای شهر با افزایش نیروهای خدمات جهت فعال بودن 24 ساعته سرویس های بهداشتی و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی مسجد حاج آقاصابر در مناسبت های خاص همچون لیالی قدر الزام شهردار به تشکیل کمیسیون تحویل مطابق شرایط عمومی پیمان و دعوت رسمی از عضو رسمی شورا موافقت کرد.

به گزارش ایسنا؛ احمد جعفری نژاد طراح، معمار ارشد و مدیر هنری آتلیه دیزنی لند در صحن حاضر و توضیحاتی در خصوص توسعه شهر خلاق و نوآور و راهکارهای جذب سرمایه گذار ارائه کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.