شهردار خرم‌دره از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پل ولیعصر این شهر خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، امیرهوشنگ نوری‌آرا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل پل ولیعصر از مطالبات مردم خرم‌دره است، اظهار کرد: همه تلاش‌ها بر این است این پروژه تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

 

وی با بیان اینکه پروژه پل ولیعصر تا به امروز بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این پروژه مراحل پایانی خود را طی می‌کند و در حال حاضر همه تلاش‌ها بر این است که برخی مشکلات موجود را در این حوزه حل و فصل کنیم.

 

شهردار خرم‌دره تاکید کرد: امیدواریم پروژه پل ولیعصر خرم‌دره در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

 

وی به مشکلات موجود در شهرداری خرم‌دره نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات شهرداری‌های کوچک و بزرگ اکثرا مشکلات مشترکی است و عمده‌ترین مشکل شهرداری خرم‌دره نیز نبود درآمد پایدار است که بیشتر شهرداری‌های کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

شهردار خرم‌دره افزود: هدف‌گذاری‌هایی در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری خرم‌دره انجام شده است که امیدواریم در آینده به نتیجه مطلوب برسیم.

 

به گزارش ایسنا، ساخت پل ولیعصر از دوره سوم شورای شهر خرم‌دره شروع شده و تا به امروز نیمه‌تمام است. پلی که طول دوره ساخت آن به نزدیک به ۱۰ سال می‌رسد، با تکمیل این پل کمک بسیاری در روان‌سازی ترافیک شهری و تسهیل عبور و مرور از سمت خیابان ولیعصر به خیابان شهید چمران و بخش جنوبی شهر می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.