شهردار بهشهر گفت: درآمد وصولی شهرداری بهشهر در سال گذشته 29میلیارد تومان بود که نسبت به سال قبل تر از رشد مناسبی برخوردار بودیم.

به گزارش ایلنا، یاسر فیروزی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: سال 96 میزان تحقق بودجه ما در شهرداری بهشهر 26.5 میلبارد تومان بود است و این رقم در سال 97 به 29میلیارد تومان رسید.

وی اظهار داشت: تلاش برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بهشهر ار برنامه های مهم است اما عدم تصویب مصوبات ارائه شده به شورا از سوی شهرداری موجب کندی پروژه های عمرانی در بهشهر شده است.

شهردار بهشهر گفت: بحران اقتصادی در همه شهرداری ها وجود دارد و اقتصاد ضعیف، رکود ساخت و ساز و عدم درآمد پایدار در این امر نقش بسیاری دارد.

فیروزی افزود: همه تلاش بنده و همکاران در 22ماه گذشته، تلاش برای عمران و آبادانی در شهر بوده است؛ اما عدم همراهی برخی از اعضای شورای شهر بهشهر در تصویب مصوبات، اجرای پروژه ها را با کندی مواجه کرده است. 

وی گفت: پرونده هایی برای اخذ وام و تسهیلات و قابلیت طرح داریم؛ اما عدم مصوبه شورا مانع آن شده است.

فیروزی افزود: طرح گردشگری سالارتپه، طرح پیاده راه خیابان امام، تبدیل شیرابه به فوم، تفکیک زباله از مبداء، عدم اجرای دیوارچینی بعد از سیل، طرح گردشگری صفی آباد، طرح اجاره گلخانه شهرداری، اجاره تابلوهای تبلیغاتی، طرح تونل گل و نور ورودی غربی، طرح بازارچه گردشگری از طرح های در انتظار مصوبه شورای شهر برای اجرا یا ادامه کار و اتمام است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.