خیابان زینبیه غربی شهر زنجان با هزینه کرد بالغ بر۱۸ میلیارد تومان در دو محور و با تملک ۸۴ پلاک بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسیح اله معصومی، شامگاه دیروز  در آیین بازگشایی از خیابان زینبیه غربی و شرقی اظهار کرد:  پرداخت به موقع عوارض دلیل اتمام به موقع پروژهای عمرانی و انجام کارها به نحو شایسته است.

شهردار زنجان ادامه داد: بسیار خرسندیم از اینکه مردم این اعتماد را به مجموعه شهرداری داشته و با پرداخت به موقع عوارض خود یاری رسان ما در حوزه فرهنگی، ترافیک، خدمات شهری، شهر سازی، سیما و منظر شهری و عمرانی بوده اند.

وی به کارهای انجام شده در مدت زمان حضور خود در شهر زنجان اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح پل سید الشهدا، پل امام حسن مجتبی (ع)، پیاده راه سبزه میدان و زینبیه شرقی و غربی کارهایی بود که سعی کردیم طبق زمان اعلام شده به پایان برسانیم و در آینده نزدیک پروژه سبزه میدان، پارک بانوان غرب و خیابان شرقی و غربی  وسط پادگان به بهره برداری می رسد.

معصومی با بیان که مشکلات اقتصادی سد راه پروژه های عمرانی نخواهد بود، گفت: با وجود همه مشکلات، برنامه ریزی هایی در جهت صرفه جویی انجام شده تا کار های عمرانی و خدمات شهری هرگز متوقف نشود و تا به امروز در این راه موفق عمل کرده ایم .

وی موفقیت های حاصله را در سایه مشارکت و همدلی بین مردم، مسولین، اعضای شورای شهر و شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این مشارکت ها همچنان ادامه یابد تا شاهد رونق و پیشرفت  بیش از پیش شهر باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.