محمد حسن محمدی کیادهی در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری ساری گفت: بیش از 98 درصد از مطالبات سال 97 کارکنان شهرداری ساری و سازمان های تابعه علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی پرداخت گردید

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز مراسم تجلیل از کارگران شهرداری ساری با حضور شهردار،اعضای شورای شهر،اعضای شورای کارگری و برخی مسئولین شهرستانی در سینما سپهر ساری برگزار گردید.

رئیس شورای کارگری شهرداری ساری در این مراسم ضمن تبریک هفته کارگر  گفت:خدا را شاکریم که به لطف خدا و همت و تلاش شهردار سابق و همکاران خدوم شهرداری علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی حاکم بیش از 98 درصد از مطالبات کارکنان شهرداری و سازمان های ذیربط تا پایان سال 97 پرداخت گردید.

محمد حسن محمدی کیادهی در ادامه با اشاره به اجرای قوانین کار در شهرداری ساری اظهار کرد: شهرداری ساری یکی از بزرگ ترین واحد های کارگری در سطح استان است و از بدو افتخار مسئولیت شورای کارگری،مجموعه شورای کارگری شهرداری ساری تلاش کردیم تا مشکلات کارگری را به حداقل برسانیم.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شورای کارگری شهرداری ساری،گفت:امروز با حمایت مهدی عبوری،شهردار سابق ساری بسیاری از مشکلات قانونی بین کارگر و کارفرما در شهردای ساری برطرف گردیده است.

محمدی کیادهی با اشاره به اینکه با تمام پیگیری ها همچنان نقیصه هایی در روابط قانونی بین کارگر و کارفرما در شهرداری ساری وجود دارد،گفت: با پیگیری های اعضای شورای کارگری و حمایت های شهردار سابق و سرپرست شهردار کنونی به دنبال رفع این نقیصه ها هستیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.