سخنگوی شورای شهر قزوین از بررسی استعفای شهردار قزوین در جلسه فردا یکشنبه 6 مرداد خبر داد و گفت: شهردار باید دلیل استعفایش را توضیح دهد.

سیده منیره قوامی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: از ساعت 18:30 عصر امروز تا ساعت 20 امشب جلسه شورای شهر برگزار شد و یکسری لوایح املاک، ترافیک، نرخ کرایه تاکسی و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از ساعت 20 امشب وارد دستورکار موضوع استعفای صفری شهردار قزوین شدیم و تا ساعت 22:20 جلسه ادامه داشت اما به نتیجه نرسید و مقرر شد فردا ادامه این جلسه برگزار شود.

سخنگوی شورای شهر قزوین ادامه داد: بنده به عنوان عضو شورای شهر باید از دلیل استعفای شهردار مطلع شوم تا بتوانم به استعفای وی رأی بدهم؛ این در حالی است که امشب شهردار در جلسه حضور نیافته بود.

قوامی اضافه کرد: نمی‌شود که بدون دلیل شهردار، شهر را رها کند و باید دلیل استعفای او را بدانم تا بخواهم نظر موافق یا مخالف بدهم که برخی از اعضای شورای شهر هم همین نظر را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امشب شورای شهر در خصوص استعفای شهردار به نتیجه نرسیدیم و ادامه بررسی این موضوع به جلسه فردا موکول شد.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: با رفتن شهردار، شهر قزوین با شوک مواجه می‌شود در حالی که شهردار باید در خصوص دلیل استعفایش اعضای شورای شهر را توجیه کند.

سخنگوی شورای شهر قزوین افزود: پروژه‌های شهر مانده است و تا شهرداری بعدی انتخاب شود و راه بیفتد، چند ماه طول می‌کشد و فصل کاری را هم از دست می‌دهیم.

قوامی ادامه داد: شهردار باید اعضای شورای شهر را توجیه کند که واقعا نمی‌تواند مدیریت شهر را ادامه دهد و یا توانایی ادامه راه را ندارد؛ در این موقع است که بنده رأی موافق می‌دهم در غیراین صورت، موافق نیستم.

وی یادآور شد: به مدت 4 سال به شهردار قزوین رأی داده‌ایم اما بدون اینکه دلیلی داشته باشد، پس از دو سال بخواهد شهرداری را ترک کند، قابل توجیه نیست و در متن استعفای خودش دلیل را ذکر نکرده که باید دلیل استعفا از سوی ایشان بیان شود.

به گزارش ایلنا، علی صفری شهردار قزوین سه‌شنبه هفته گذشته از مسئولیت خود در شهرداری استعفا داده بود و قرار بود شورای شهر در جلسه امشب سرپرست شهرداری را انتخاب و معرفی کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.