به گزارش ایرنا، روز سه شنبه در شصت و پنجمن جلسه شورای اسلامی شهر تهران موضوع رسیدگی به اعتراض هیات تطبیق فرمانداری به مصوبات تعیین نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس و تاکسی ها بررسی شد.
محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در تشریح اقدامات این کمیسیون برای رسیدگی به اعتراض هیات تطبیق فرمانداری گفت: یکی از ایراداتی که این هیات به مصوبه شورا گرفته، افزایش قیمت در یکی از خطوط اتوبوس رانی بود که این مورد اصلاح شد.
وی دیگر ایراد وارد شده به مصوبه شورا را مربوط به تعیین ساعات شب از 23 تا 5 صبح برای افزایش ضریب نرخ کرایه بود که با توجه به اینکه مبنای این زمان بندی قانون کار است، در پاسخ به فرمانداری این قانون مورد تاکید قرار گرفت.
علی اعطا دیگر عضو شورای شهر تهران نیز نسبت به اعتراض هیات تطبیق اظهار داشت: مهلت هیات تطبیق برای اعتراض در حدود 2 هفته است و همچنین اعتراض باید نسبت به مغایرت مصوبات با قانون باشد که با در نظر گرفتن هردو این موضوعات اعتراض هیئت بلا محل است.
زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورا نیز خواستار اشاره هیات تطبیق به ماده قانونی مبنا برای مخالفت با مصوبات شورا شد.
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران نیز بر ضرورت تسریع در تصمیم گیری برای تعیین نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران تاکید کرد و گفت: اکنون 2 ماه از سال می گذرد و مردم همچنان در این موضوع بلاتکلیف هستند و این موضوع ضعف شورا تصور می شود.
به گزارش ایرنا، در نهایت معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران خواستار بازگشت این مصوبه به شهرداری برای اعمال برخی اصلاحات دیگر است که مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.
تهرام/9353/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.