به گزارش ایرنا، کاوه فلک افلاکی عصر شنبه در نشست شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: شهرداری نباید مانع ارتباط کارکنان خود با اعضای شورای اسلامی شود.
وی بیان کرد: شهردار اراک در نشست هفته گذشته صحن علنی این شورا، پرداخت حقوق تمام کارکنان را اعلام کرد در حالی که هنوز شماری از کارکنان شهرداری اراک حقوق خود را دریافت نکرده اند.
وی بیان کرد: 58 نفر از ‌کارکنان سابق سازمان حمل و نقل و ترافیک که با معاونت عمرانی ادغام شده، کارکنان خدمات شهری که در گذشته در سازمان میادین فعالیت داشتند و حقوق نیروهای شرکتی، ماشین نویس ها و رانندگان آژانس ها نیز پرداخت نشده است.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: شهرداری این شهر روزهای پنجشنبه را تعطیل اعلام کرده که دلیل آن باید اعلام شود.
شهردار اراک نیز در سخنانی گفت: قرارداد تعدادی از نیروهای شهرداری اراک بر اساس آخرین بخش نامه وزارت کشور تمدید نمی شود.
داود تاجران افزود: 58 نفر از نیروهای سازمان زیباسازی شهرداری اراک در سازمان های دیگر تجمیع شده و قرارداد این افراد هفته گذشته امضا شده و حقوق آنان پرداخت شده است.
وی در خصوص تعطیلی روزهای پنجشنبه شهرداری مرکز نیز گفت: روزهای پنجشنبه ماه مبارک رمضان به صورت نمونه آزمایشی تعطیل خواهد بود و اگر با این شیوه بازدهی کارها افزایش یابد این روند ادامه خواهد داشت.
شهردار اراک اضافه کرد: ساعات کار روزهای پنجشنبه در سایر روزهای هفته تقسیم شده است.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک در خصوص تغییر ساعات صحن شورای اسلامی و کمیسیون های مختلف این شورا در ماه مبارک رمضان بحث و تبادل نظر شد اما تغییری در آنها صورت نگرفت.
در این نشست مقرر شد در صورت تاخیر امضای شهردار سابق در گزارش تحویل شهرداری، شهردار گذشته به صحن علنی شورای شهر اراک دعوت شود.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر بیش از 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.