کامران گردان چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه یک تن از اعضای شورای شهر در رای گیری رای ممتنع داده بود، افزود: بر اساس نتیجه به دست آمده، عباس صوفی از میان هفت نامزد مطرح برای این پست، برای مدت چهار سال به عنوان شهردار همدان انتخاب شده است.
شهردار منتخب همدان هم اینک مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهداری همدان است و پیشتر نیز چندین سال به عنوان معاون شهردار همدان در حوزه های مختلف فعالیت کرده است.
صوفی نیز پس از اعلام نتابج رای گیری، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، استفاده از نیروهای متخصص را از رویکردهای محوری خود اعلام و اضافه کرد: تلاش می کند در جهت بهبود مدیریت شهری و تحقق تحولاتی که مردم و اعضای شورای شهر انتظار دارند، گام بردارد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، تا دقایقی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر همدان پشت درهای بسته با شهردار منتخب گفت وگو می کنند.
به گزارش ایرنا، حسین مرادی گزینه سابق شهرداری همدان به دلیل آنچه بیماری همسر خود اعلام کرد، نتوانست در این سمت با اعضای شورای شهر همکاری کند و در جلسه پیشین، استعفای خود را تقدیم اعضای شورا کرد که مورد موافقت قرار گرفت.
شهر همدان افزون بر 500 هزار نفر جمعیت دارد و 11 عضو در شورای شهر آن فعالیت می کنند.
2090/
خبرنگار: میثم ناصرنژاد**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.