به گزارش ایرنا، «سعید فرخی» روز دوشنبه در نشست بررسی راهکارهای پیشنهادی اصلاح الگوی مصرف و برنامه ریزی برای گذر از اوج مصرف امسال، افزود: این دستور العمل با هدف صرفه جویی و مدیریت مصرف برق به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی وظیفه دارند با همکاری شرکت توزیع برق استان نسبت به ممیزی وضعیت مصرف اقدام و حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی را اعمال کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید در ساعات اوج مصرف برای تامین مولد برنامه ریزی کنند تا خدمات رسانی به مردم دچار وقفه نشود.
فرخی ادامه داد: پیشنهاد تغییر ساعات اداری در استان نیز مطرح شده که در صورت نیاز این مهم از اوایل خرداد ماه سال جاری در استان عملیاتی می شود.
وی عمده مشکلات ناشی از قطعی برق را مربوط با واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: دستگاه های مربوطه از قبیل سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی و جهاد کشاورزی استان وظیفه دارند به گونه ای برنامه ریزی کنند که قطعی برق کمترین خسارت را داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی افزود: واحدهای صنفی نیز باید با مدیریت اتاق اصناف استان در ساعات اوج مصرف همکاری کنند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر،23 بخش و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.