«مرتضی انصاری فر» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 210 میلیارد ریال برای عملیات ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان هزینه شد و تجهیز آن نیز حدود 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که رایزنی ها برای جذب این اعتبار انجام شده است.
وی ادامه داد: بخشی از اعتبار مورد نیاز مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان مرکزی از محل اعتبارات ملی تامین شده و بخشی دیگر نیز به زودی تامین می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان مرکزی تا اواخر خرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.
انصاری فر بیان کرد: عملیات ساخت مرکز توانبخشی جانبازان این استان از سال 1388 آغاز شده که به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و بدعهدی پیمانکاران در سال 90 با پیشرفت فیزیکی 43 درصد متوقف شد.
وی افزود: عملیات تکمیل این طرح با پیمانکار جدید از سال 94 آغاز شد و اکنون این فرآینده به پایان رسیده و برای تجهیز این مجتمع نیز حدود 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
طرح مرکز توانبخشی جانبازان استان مرکزی در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و زیر بنای 12 هزار متر مربع و در 6 بخش اقامتی و رفاهی، آموزشی، فرهنگی، درمانی، توانبخشی و ورزشی ساخته شده است.
استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید و 14 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 400 جانباز نیز بالای 50 درصد هستند.
3017/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.