«مرتضی انصاری فر» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان این استان 97 درصد پیشرفت فیزیکی و عملیات ساخت و ساز این مجتمع به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: بخشی از اعتبار مورد نیاز مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان مرکزی از محل اعتبارات ملی تامین شده و بخشی دیگر نیز به زودی تامین می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان مرکزی تا دهه مبارک فجر و یا 22 اسفند(روز گرامیداشت مقام شهید) به بهره برداری می رسد.
انصاری فر بیان کرد: عملیات ساخت مرکز توانبخشی جانبازان این استان از سال 1388 آغاز شده که به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و بد عهدی پیمانکاران در سال 90 با پیشرفت فیزیکی 43 درصد متوقف شد.
وی افزود: عملیات تکمیل این طرح با پیمانکار جدید از سال 94 آغاز شد و اکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تجهیز این مجتمع نیز حدود 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
طرح مرکز توانبخشی جانبازان استان مرکزی در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و زیر بنای 12 هزار متر مربع و در 6 بخش اقامتی و رفاهی، آموزشی، فرهنگی، درمانی، توانبخشی و ورزشی ساخته شده است.
استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید و 14 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 400 جانباز نیز بالای 50 درصد هستند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.