حسین پادگانه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار که از منابع تملک دارایی استان تخصیص شد و صرف بهسازی محیط روستا و اجرای جدول گذاری شد.
وی اظهارکرد: طرح‌ هادی روستای آبگرم محلات از مردادماه سال 94 آغاز شده که دوره اجرای آن 10 ساله است و با انجام آن گام مهمی در توسعه اصولی و جلوگیری از تعرض به املاک این منطقه می شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین ادامه داد: از مزایای تصویب و اجرای طرح هادیآبگرم محلات، مشخص شدن کاربری اراضی این منطقه گردشگری است که امکان واگذاری زمین به بخش خصوصی به منظور ساخت و ساز واحدهای اقامتی و خدماتی را فراهم می کند.
پادگانه افزود: با اجرای طرح هادی آبگرم محلات امکان ورود سرمایه گذار به این منطقه ویژه گردشگری فراهم شده و واحدهای توریستی جدید با امکانات مناسب در اختیار گردشگران قرار می گیرد.
وی گفت: تمامی روستای بالای 20خانوار محلات دارای طرح هادی روستایی هستند و مرحله دوم طرح هادی روستای آبگرم نیز در برنامه اجرایی امسال قرار دارد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین یادآور شد: منطقه آبگرم محلات به وسعت 300 هکتار در سال 1385 به عنوان منطقه نمونه گردشگری به تصویب هیات دولت وقت رسیده و باید با برنامه ریزی های کاربردی از این منطقه به عنوان راهی برای توسعه گردشگری و پیشرفت همه جانبه شهرستان استفاده شود.
محلات واقع در نوار جنوبی استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت است که 43هزار نفر از این جمعیت در شهر محلات، هفت هزار نفر در شهر نیم ور و پنج هزار نفر نیز در روستاها ساکن هستند.
/6013/7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.