«محمد گرجی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان مرکزی 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بسیاری از بخش های آن از قبیل استخر آماده بهره برداری است.
وی ادامه داد: تکمیل و تجهیز بخش های دیگر این مرکز نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تامین آن، تمامی بخش های این مرکز در مدت زمان کمتر از سه ماه راره اندازی می شود.
معاون فرهنگی و آموزش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: عملیات ساخت مرکز توانبخشی جانبازان این استان از سال 1388 آغاز شده که به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و کارشکنی پیمانکاران در سال 90 عملیات ساخت آن با پیشرفت فیزیکی 43 درصد متوقف شد.
وی گفت: عملیات تکمیل این طرح با پیمانکار جدید از سال 94 آغاز شد و تا کنون حدود 180 میلیارد ریال برای ساخت این مجتمع هزینه شده است.
گرجی گفت: وسیله ایاب و ذهاب نیز برای استفاده جانبازانی که از شهرستان های استان مرکزی برای استفاده از این مرکز به اراک می آیند فراهم می شود.
طرح مرکز توانبخشی جانبازان استان مرکزی در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و زیر بنای 12 هزار متر مربع و در 6 بخش اقامتی و رفاهی، آموزشی، فرهنگی، درمانی، توانبخشی و ورزشی در حال ساخت است.
استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید و 14 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 400 جانباز نیز بالای 50 درصد هستند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.