به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده روز سه شنبه در آیین روز بزرگداشت شهید در اراک، افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باید در جمع آوری اسناد و مدارک و کیفیت بخشی به برنامه های این کنگره که در سال آتی در اراک برگزار می شود، همکاری جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: کنگره 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس آبروی رزمندگان، شهدا، جانبازان و خانواده های معظم شهدا این استان است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی اظهار کرد: ستاد اصلی این کنگره و کمیته های فرعی به دبیری سپاه روح الله تشکیل شده است.
آقازاده اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تکلیف اولویت دار دستگاه های اجرایی است که به صورت مکتوب به مدیران کل دستگاه ها ابلاغ شده است.
استاندار مرکزی بیان کرد: مسئولان و دولتمردان باید خود را خادم خانواده های معظم شهدا بدانند چرا که آرامش و امنیت کشور مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا است.
وی گفت:انقلاب اسلامی ایران برخاسته از تفکر آیینی نهضت عاشورایی است و شهدا با درک عمیق این مسئله در راه دین جهاد کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز گفت: مسئولان استان مرکزی در ایان الله دهه فجر به 560 خانواده شهید سرکشی کردند که در نوع خود بی سابقه است.
محمدصادق دوخایی افزود: پایش سلامت والدین شهدا، ارسال 2 هزار پیامک تبریک روز شهید، اجرای برنامه های فرهنگ و ورزشی، برپایی نمایشگاه های ایثار و شهادت و برپایی 500 یادواره شهید از مهمترین برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به مناسبت روز شهید است.
در این آیین از خانواده های شهیدان حمیدرضا آسنجرانی و مرتضی ایزدی تجلیل شد.
22 اسفند روز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید نامگذاری شده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.