« بهروز اکرمی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیانیه ارزشمند به معنای تحول اساسی در ساختار توسعه کشور است و حرکت های انقلابی وجهادی جوانان در مسیر خودسازی کشور را راهبری می کند.
وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب با موشکافی دقیق از گذشته، نقشه راه آینده کشور را در راستای تحکیم بنیان های نظام و دست یابی به تمدن توسعه گرا و بالنده ترسیم کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد: دستاوردهای 40 ساله گذشته در بخش های مختلف دیپلماسی سیاسی، دانش و پژوهش، امنیت پایدار، توسعه زیرساخت های اقتصادی، نگرش به حوزه بین المللی، عدالت اجتماعی و ارتقای جایگاه ایران در حوزه های نانو فناوری با نگاه منسجم به آینده در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم منسجم تر می شود.
اکرمی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه بر سرمایه جوانان به معمای واقعی کلمه اتخاذ سیاست های راهبردی برای مقابله با جنگ نرم است.
وی افزود: مولفه های مورد تاکید در بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راهبردی است و تحقق آن توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در منطقه و جهان را تسهیل می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: آسیب شناسی دستاوردهای 40 سال گذشته ایران اسلامی یکی از مولفه های اثربخش در بیانیه گام دوم انقلاب است که باید با کار کارشناسی بیشتر مورد واکاوی قرار گیرد.
رهبر معظم انقلاب در آستانه چهل سالگی انقلاب، « بیانیه گام دوم انقلاب» را در هفت بند شامل علم و پژوهش، اقتصاد، معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، سبک زندگی اسلامی، حفظ عزت ملی، عدالت و ‌مبارزه با فساد مطرح کردند.
3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.