به گزارش ایرنا، احمد همتی عصر چهارشنبه در نشست فعالان حوزه فناوری ارتباطات استان سمنان با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان افزود: در گذشته بسیاری از افراد با ورود فناوری های جدید به کشور موافق نبودند، اما در نهایت موفق به اجرای برنامه های کارشکنانه خود نشدند.
وی اضافه کرد: تمرکز و انرژی بعضی از افراد در کشور به ورود فناوری های جدید باشد نه آنکه در مقابل این ظرفیت ها ایستادگی کننند.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: هر فناوری جدیدی که وارد کشور می شود عده ای درصدد مقابله با آن هستند که این رویکردها به هیچ عنوان صحیح نیست و بهره گیری از فناوری های جدید حافظ دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه های دشمنان خواهد بود.
همتی بیان کرد: آینده جهان به توسعه فناوری اطلاعات وابسته است و سرنوشت کشور ها در آینده در گرو توجه به فناوری ها خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: با پیشرفت های حوزه های فناوری ارتباطات شاید دیگر کشور مستقلی در جهان وجود نداشته باشد و مرز بندی ها معانی خود را از دست می دهد.
همتی تصریح کرد: باید کشور را به فناوری های روز جهان مسلح کنیم و دشمنان اکنون با استفاده از این نرم افزارهای ارتباطی به کشور ضربه می زنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: جوانان با استعدادی در کشور در بخش های مختلف فناوری ارتباطات وجود دارند که باید از ظرفیت این افراد در پیشرفت های مختلف اقتصادی در ایران اسلامی بهره برد.
به گزارش ایرنا، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور شرکت در نشست شورای اداری و افتتاح همزمان طرح های حوزه فناوری اطلاعات، افتتاح گام دوم دانشکده عمران سمنان و بازدید از نمایشگاه توانمندی های استان، در قالب سفر 2 روزه به سمنان سفر کرد.
در دهه فجر امسال 669 طرح با چهار هزار و 180‌میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح و همچنین عملیات اجرایی 98 طرح به ارزش سه هزار و 660 میلیارد ریال آغاز می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.