«سید علی آقازاده» روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، افزود: با ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، منشوری ارزشمند در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی ارایه شده که راهبردهای آن فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت را برای کشور رقم می زند.
وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان را نسلی می داند که پا به میدان عمل می گذارند و همدوش سایر اقشار و مسئولان جهادی بزرگ را برای ساختن ایران اسلامی ایجاد می کنند.
استاندار مرکزی فت: در این منشور بر پرورش مدیران و مسئولانی کارآزموده و با انگیزه که بتوانند در آینده از انقلاب خود حفط و حراست کنند تاکید شده و ظرفیت مدیریتی کشور باید خلاق و بالنده در راستای شکوفایی استعدادها و شکوفایی مولفه های رشد حرکت کند.
آقازاده ادامه داد: بر اساس فرمایش های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب جوانان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند و باید به آنان بها داد تا مدیران جوان، کارگزاران اندیشمند و فعالان اثربخش در همه میدان های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین المللی و عرصه های دینی و اخلاقی و معنویت زمام امور را به دست بگیرند و عدالت گستری کنند.
وی افزود: بدنه مدیریتی کشور نیازمند دمیدن روح خلاقیت، جوانی و انگیزه محوری است و باید بستر برای تصاحب پست های مدیریتی و مسئولیت ها برای نسل جوان بیش از پیش مهیا شود.
استاندار مرکزی یادآور شد: گام دوم انقلاب فصل الخطاب آحاد جامعه و مسئولان است و همه بخش ها به ویژه دانشگاهیان و اهالی علم باید در گشودن مرزهای دانش و دستیابی به تخصص های نوین و فناوری های روز راه پیشرفت کشور را هموارتر کرده و ظرفیت های نو در کسب و کار ، تولید ثروت و پیشبرد امور بیافرینند.
آقازاده اظهار داشت: عمل به منشور راهبردی گام دوم انقلاب تحولات مثبتی را در جامعه رقم می زند و راه با عزت ایران اسلامی را پربارتر خواهد کرد.
وی عنوان کرد: استان مرکزی به عنوان قطب صنعتی و اقتصادی کشور با ظرفیت های متعدد کشاورزی و گردشگری و پیشینه غنی فرهنگی آمادگی کامل دارد که در راستای تحقق این منویات ارزشمند تلاش کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
9921/6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.