به گزارش ایرنا، « علی اصغر زبردست» روز جمعه در آیین آغاز به کار حزب پیشروی اصلاحات استان مرکزی در اراک، افزود: با وجود افزایش احزاب سیاسی در طیف های مختلف، نگاه مردم به احزاب اصلاحات مثبت است و باید از این فرصت در انتخابات مجلس سال آینده استفاده کرد.
وی ادامه داد: حزب پیشروی اصلاحات به تازگی از وزارت کشور مجوز دریافت کرده اما با این وجود دفاتر استانی این حزب در هفت استان کشور فعال شده و تا انتخابات سال آینده در تمامی استان های کشور فعال می شود.
معاون اجرایی حزب پیشروی اصلاحات کشور بیان کرد: دفاتر استانی این حزب باید در اسرع وقت نسبت به راه اندازی دفاتر شهرستانی و انتخابات داخلی حزب اقدام کنند.
زبردست افزود: بهره گیری از طبقات مختلف جامعه مهمترین رویکرد حزب پیشروی اصلاحات است که این مهم باید در استان ها نیز اجرایی شود.
وی افزود: اسفندماه امسال نیز انتخابات اتاق بازگانی کشور برگزار می شود و حزب پیشروی اصلاحات برای حضور پر رنگ در این انتخابات نیز برنامه ریزی کرده است.
معاون اجرایی حزب پیشروی اصلاحات کشور گفت: استان مرکزی به عنوان یکی از استان های صنعتی کشور محسوب می شود و حزب پیشروی اصلاحات این استان باید از این طرفیت در انتخابات اتاق بازرگانی کشور استفاده کند.
در ادامه این آیین ضمن افتتاح دفتر حزب پیشروی اصلاحات استان مرکزی، مجید طاعتی به عنوان مسئول این حزب معرفی شد.
252 حزب و تشکل مجوز دار در کشور فعال است که 54 تشکل شناسنامه دار آن در استان مرکزی فعالیت دارند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.