به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا یونسی روز جمعه در نشست هم اندیشی رسانه ها و گروههای سیاسی که با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور در ساری برگزار شد ، افزود : احزاب و گروههای سیاسی بویژه رسانه ها نقش اصلی را در تشویق مردم برای حضور در انتخابات بر عهده دارند و باید در این حوزه به وظایف خودشان عمل کنند.
وی ادامه داد : مردم با حضور گسترده در انتخابات، قدرت سیاسی خود را به نمایش خواهند گذاشت و می توانند با انتخاب خود زمینه جا به جایی قدرت سیاسی را فراهم کنند.
یونسی گفت : مجریان انتخابات نیز در استان امانتدار آراء مردم خواهند بود و با نهایت بی طرفی و رعایت قانون این انتخابات را برگزار خواهند کرد.
معاون استاندار مازندران اظهار داشت : هم اکنون بستر انتخابات در چارچوب قانون در این خطه شمال کشور فراهم است و ما مجریان انتخابات آماده برگزاری این رویداد مهم سیاسی هستیم.
یونسی گفت : برای برگزاری این انتخابات حدود 50 هزار نیرو سازماندهی شده و تمام این نیروها نیز از بین معتمدین مردم انتخاب شده اند .
وی تعداد شعب اخذ رای در این استان را برای انتخابات شوراها و رئیس جمهوری افزون بر 8 هزار شعبه اعلام کرد.
دبیر ستاد انتخابات مازندران هم در این نشست گفت که این استان در مشارکت حداکثری در انتخابات در بین استان های کشور رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است.
جعفر قمی افزود : در این استان 44 حزب و گروه سیاسی دارای مجوز فعالیت دارند، که می توانند مشارکت حداکثری را در این انتخابات رقم بزنند.
انتخابات دوازدهمین رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
در مازندران 16 هزارنامزد داوطلب شوراها برای انتخاب 7500 عضو شورای شهر و روستا با هم رقابت می کنند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.