فرماندار شهرستان دهگلان گفت: انتخابات از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار است لذا باید با برگزاری انتخابات سالم و قانونمند زمینه نشاط و خوشحالی را در مردم فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، یحیی نظری افزود: بزرگترین فعالیت و وظیفه وزارت کشور بحث انتخابات است و تمام مردم تحت تاثیر این انتخابات قرار دارند و انتخابات آبرو و حیثیت وزارت کشور است.

فرماندار اظهار داشت: برگزاری انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای دولت حیثیتی است و با این رویکرد، نگاه  و دغدغه، همه عوامل اجرایی و به خصوص پرسنل فرمانداری و بخشداری‌ها اهتمام لازم و همکاری  لازم را داشته باشند.

یحیی نظری گفت: انتخابات از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار است لذا باید فضا و شرایط را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و قانونی آماده و  ومجریان انتخابات باید امین مردم باشند و با برگزاری انتخابات سالم و قانونمند زمینه نشاط و خوشحالی را در مردم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه" بی طرفی مطلق درانتخابات وظیفه مجریان و کلیه عوامل برگزار کننده انتخابات است افزود: اگر گزارشی درخصوص  انحراف احدی ازاین عوامل شود برخورد جدی و قاطعانه با وی خواهد شد.

وی گفت: اجرای صریح و عین قانون انتخابات مرجع تصمیم گیری ستاد انتخابات بوده و با کلیه افرادی که فضای انتخابات را در شهرستان دچار تنش نمایند برخورد قاطع خواهد شد.

 وی تصریح کرد: باید کمک کرد که خدشه ای به سلامت انتخابات وارد نشود  چون بزرگترین سرمایه اجتماعی دولت ،اعتماد مردم است که باید افزایش یابد.

مبین مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری کردستان هم در این نشست گفت: برگزاری انتخابات امن، سالم، قانونی و حداکثری خواسته مقام معظم رهبری و مردم از ستاد انتخابات است و مجریان نیز به این وظیفه مهم شرعی، قانونی و ملی خود عمل خواهند کرد.

وی بر اهمیت شور و حساسیت امر انتخابات تاکید کرد و گفت: همه ما باید با رعایت اصول تقوا و امانتداری در انجام وظایف محوله کوشا بوده و سعی کنیم، انتخابات پیش‌رو را با جدیت و هماهنگی بهتر برگزار کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.