به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، شنبه در دومین روز از هفته ناجا در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی فارس در شیراز افزود: بر اساس ارزیابی و نظر سنجی هایی که ظرف 2 سال گذشته از سوی دانشگاه تهران و وزارت کشور صورت گرفت، استان فارس به لحاظ احساس امنیت در بین استان های کشور مقام نخست را به خود اختصاص داده است.
فرمانده انتظامی استان فارس، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که بیست و نهم اردیبهشت 96برگزار شد، گفت: این 2 انتخابات در یک فضای کاملا امن و بدون کوچکترین حادثه ای در این استان برگزار شد که این امر بیانگر اقتدار نیروی انتظامی در برقراری امنیت است.
گودرزی ادامه داد: همچنین امسال برپایی آیین های عزاداری دهه اول محرم امسال در بیش از یک هزار و 500 نقطه از استان فارس با نظارت و همکاری نیروی انتظامی، بدون تنش و در امنیت کامل برپا شد.
این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: ظرف یک سال گذشته 35 تن انواع مواد مخدر و همچنین مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق به ارزش 2 هزار و 300 میلیارد ریال در استان فارس کشف شد.
گودرزی ادامه داد: همچنین در مدت یاد شده بیش از 332 هزار پرونده در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی این استان تشکیل شد که 70 درصد آن متعلق به کلانشهر شیراز است.
از چهاردهم تا بیست و یکم مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.