«علی عباس فلاحتی مطلق» عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این محکومان به قصاص با گذشت اولیای دم پای چوبه دار بخشیده شدند.
وی ادامه داد: یکی از این محکومان به جرم قتل عمد به مدت چهار سال و 2 محکوم دیگر نیز به مدت 11 سال در زندان مرکزی اراک به سر می بردند و در آستانه اجرای حکم قرار داشتند که با پیگیری های مدیریت و گروه سفیران نجات زندان مرکزی رضایت اولیای دم جلب و پای چوبه دار گذشت کردند.
مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون با پیگیری های گروه سفیران نجات زندانی مرکزی اراک، رضایت اولیای دم 12 محکوم به قصاص دریافت شده است.
وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) در زندان ها در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: یک هزار مددجو ندامتگاه های استان در کلاس های قرآن، نهج البلاغه و احکام که همه روزه در ندامتگاه های استان برگزار می شود، شرکت می کنند.
فلاحتی مطلق، با بیان اینکه زندانیانی که در ندامتگاه اقدام به حفظ قرآن کنند از تخفیفات ویژه برخوردار می شوند، بیان کرد: زندانیانی که با احکام حکومتی در ندامتگاه ها به سر می برند می توانند با حفظ یک تا 30 جزء از کلام الله مجید از تخفیفات احکامی بهره مند شوند.
حدود پنج هزار زندانی در هشت ندامتگاه استان مرکزی به سر می برند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.