به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام یوسف یوسف پور روز یکشنبه در نشست هم اندیشی برای برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ساری، افزود که برنامه ریزی برای گرامیداشت این مناسبت به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و به دبیری استاندار مازندران انجام می شود.
وی همچنین به برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید تمام برنامه ها با محوریت تبیین انقلاب برای نسل جوان باشد تا شکافی که امروز میان نسل اول انقلاب و دهه های 70 و 80 است پر شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران افزود: امروز جوانان و نوجوانان به دلیل توتطئه دشمنان و بمباران اطلاعاتی آشنایی درستی با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ندارند و ضروری است با استفاده از فرصت گرامیداشت چهل سالگی انقلاب این شکاف اطلاعاتی با روایت صحیح از شرایط پیش و بعد از انقلاب برای آنان تبیین شود.
یوسف پور گفت: نباید پیروزی انقلاب اسلامی در قاب دهه فجر دیده شود و با روایت مستمر انقلاب در همه عرصه ها می توان، آگاهی و شناخت مردم، بخصوص جوانان را از توطئه دشمنان بالا برد.
وی یکی از آسیب های برنامه های گرامیداشت انقلاب اسلامی در سال های گذشته را پررنگ بودن وجه دولتی آن دانست و تاکید کرد: می توان با سپردن مسئولیت ها به عامه مردم، با شور و نشاط فزاینده برنامه ها را برگزار کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران حضور بیشتر مدیران دولتی و مسئولان دستگاههای دیگر در میان مردم ، برگزاری برنامه های شاد با محتوای فرهنگی ، ایجاد تفکر وحدت گرا و دوری از قطب بندی را از دیگر رویکردهای لازم برای برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.
وی وحدت در لوای پرچم کشور، دوری از سیاه نمایی، جوانگرایی در برنامه ها و جشن ها را از دیگر اولویت ها دانست و افزود: بهره مندی از راویان انقلاب و همچنین حضور آنها در میان نسل جوان از دیگر اولویت ها خواهد بود.
یوسف پور همچنین حضور رسانه ها برای جریان سازی فکری و وقایعی را از دیگر نیاز های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دانست و تاکید کرد: حضور موثر رسانه ها می تواند جریان سازی رسانه ها معاند را خنثی سازد.
در این نشست شرکت کنندگان دیدگاهها و پیشنهادات خود را برای برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ارائه کردند.
تدارک برنامه های ویژه برای کودکان، بیان دستاوردهای انقلاب در 40 ایستگاه به صورت سالانه و در قالب نمایشگاههای باز، استفاده از ظرفیت انقلابیون و زندانیان رژیم سابق، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در باره دستاوردهای انقلاب و مقایسه آن با گذشته در دانشگاهها، بهره گیری از ظرفیت های شبکه ای در روستاها از جمله مساجد، تکایا، مدارس و دهیاری ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب و تاکید بر سپردن مدیریت برنامه ها به مردم بویژه جوانان از جمله پیشنهادات حاضران بود.
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.