سید مهدی ساداتی روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر افزود: دهه فجر یادآور تبیین اندیشه پاک حضرت امام(ره) و شهدای والامقام است و برنامه های این ایام باید مردم محور باشد و خدمات و دستاوردهای نظام را به بدنه جامعه منعکس کند.
وی ادامه داد: بسترسازی برای ایجاد وحدت وهمدلی در اقشارجامعه برای حضور آگاهانه در انتخابات پیش رو از محورهای اصلی در راهبردها و برنامه های ایام الله فجر امسال است.
فرماندار خمین گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در همه عرصه ها دارد که زنده کردن روحیه استقلال طلبی و اقتدار خواهی یکی از ثمره های آن است و مردم دنیا پس از پیروزی انقلاب به آن می اندیشند.
ساداتی بیان کرد: انقلاب اسلامی و ظهور با اقتدار ملت ایران در صحنه جهانی تاثیر زیادی در تحولات و خیزش های مردمی در جهان به خصوص در میان ملت های اسلامی داشته است و آینده ای روشن وسرنوشت سازی را برای ملت های مسلمان رقم می زند.
وی بیان کرد: گرچه استکبار تلاش زیادی را برای جابه جای مهره های خویش می کند و از ترفند های گوناگون برای اغفال ملت ها و گاهی هم با نشان دادن قدرت نظامی می خواهد این سیل خروشان مردمی را مهار کند، ولی خیزش ملت های اسلامی همراه با بیداری اسلامی توطئه های استکبار را خنثی کرده است.
فرماندار خمین گفت: مسلمانان در بند ظلم و ستم می دانند که تنها سلاح مردم ایران در برابر رژیم پهلوی ایمان، تقوا، وحدت و توکل به ذات اقدس الهی بود و با الگو برداری از ایران اسلامی در برابر ظلم می ایستند.
ساداتی ادامه داد: مردم قدر این انقلاب را که با ایثار، نثار خون و پایمردی به ثمر نشسته خوب می دادند و برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر به صورت خودجوش نشان از قدر شناسی مردم دارد.
فرماندار خمین گفت: هر ساله طلیعه برنامه های دهه فجر در استان مرکزی از بیت تاریخی حضرت امام در خمین کلید می خورد و همه مسئولان اجرایی تلاش کنند برنامه های امسال دهه فجر با شکوهتر، هدفمند تر و با شور و نشاط بیشتری همراه با نوآوری در این شهرستان برگزار شود.
وی، برتسریع تشکیل کمیته های اجرای دهه فجر تاکید کرد و افزود: با برنامه های مسنجم آیین های پیروزی انقلاب با شکوهتر از هرساله با حضور همه اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار شود.
در این ستاد، حضور اعضای شورای اداری استان مرکزی در بیت تاریخی امام و نواخته شدن زنگ انقلاب، عطرافشانی و غباروبی گلزار شهدای انقلاب، دیدار با خانواده های معزز شهدا و افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی با حضور مسئولان استانی در نخستین روز از دهه فجر مصوب شد.
شهرستان خمین، زادگاه معمار کبیر انقلاب از توابع استان مرکزی است که 110 هزار نفر جمعتی دارد.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده:مژگان حیدری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.