به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز چهارشنبه در همایش رسانه ها، روابط عمومی ها و بایستگی های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر افزود: باید هدف از این گرامیداشت، دفاع از عملکرد دستگاه ها از منظر کارکرد نظام جمهوری اسلامی باشد.
وی تاکید کرد: در این شرایط حساس که دشمن امسال را سال براندازی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرده است باید انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن را با سایر انقلاب ها مقایسه و مردم بویژه کسانی که انقلاب و جنگ را تجربه نکرده اند، از این عملکرد آگاه شوند.
لطفی ادامه داد: با وجود همه جو سازی ها و سیاه نمایی های دشمن در ارتباط با ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی باید ازکیان انقلاب، ایران و ایرانی دفاع کرد.
وی بیان کرد: بزرگرداشت انقلاب اسلامی امروز برای همگان آزمونی الهی و ادای احترام به خون شهیدان، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و حضور پررنگ در این عرصه حضور در سنگر دفاع مقدس است.
لطفی با بیان اینکه مردم به دور از هر گونه نگاه سیاسی بهترین پشتوانه برای انقلاب اسلامی هستند گفت: در شرایطی که دشمن در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و تطهیر طاغوت است چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید برای ملت ایران به معنی بلوغ و تکامل باشد.
وی اظهارداشت: اگرقرآن و اسلام را به معنی واقعی کلمه می خواهیم باید نظام جمهوری اسلامی با اقتدار پابرجا باشد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: حفظ نظام جمهوری اسلامی و قرآن به معنی حفظ اسلام است پس با پشتیبانی و آگاهی باید از این نظام محافظت کرد.
وی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که بیش از 80 درصد جمعیت کشور زمان انقلاب و دوره ذلت و محرومیت رژیم شاهنشاهی را درک نکرده اند، به همین دلیل بسیاری از دستاوردهای انقلاب از جمله ارتقای توان موشکی را زیر سئوال می برند.
لطفی تاکید کرد: باید گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان آزمون الهی و تکلیف دینی و انقلابی بدانیم و فراتر از نگاه ها و سلیقه های سیاسی با اتحاد و همدلی در عرصه حاضر شویم.
وی گفت: جوان امروز باید باور کند ایران در رژیم گذشته در ساده ترین امور به غرب وابسته بود و هیچ اختیاری از خود نداشت.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر بصیرت افزایی، شناخت وظیفه و عمل بهنگام افزود: یکی از مشکلات امروز این است که به جای فضیلت محوری، بیان پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب، یک نقطه ضعف را پررنگ می کنیم.
لطفی تاکید کرد: در این شرایط حساس دشمن شناسی، شناخت توطئه های دشمن و مهیا شدن برای مقابله با آنها یکی از وظایف همه دستگاه های اجرایی است.
وی بیان کرد: امروز دشمن به این باور رسیده است، نظامی که مبتنی بر پشتوانه مردم باشد را نمی توان شکست داد به همین دلیل با تمام توان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن است.
لطفی تاکید کرد: با توجه به اینکه مسائل اقتصادی پایه ایجاد بحران های اجتماعی و سیاسی برای هر نظام به شمار می رود به همین دلیل جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده اند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: جنگ نابرابر رسانه ای یکی از چالش های فراروی انقلاب اسلامی است که باید با دفاع مقدس رسانه ای در آن پیروز شویم.
سید حسین ناظر افزود: مقابله و جنگ نابرابر حدود 300 شبکه ماهواره ای فارسی زبان معاند با 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی به عنوان اصلی ترین مصداق جنگ رسانه ای نام برد.
وی اظهار داشت: در سال نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در رسانه ملی با بهره گیری از همه ظرفیت و توان خود سعی کنیم کارنامه چهل سال مقاومت، خدمت و پیشرفت را به نحو شایسته به نسل های جدیدمنتقل کنیم.
ناظر گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر با استفاده از ظرفیت های خود با حدود 100 هزار دقیقه پخش برنامه سعی در تحقق اصل افتخار به گذشته، امید به آینده دارد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.