به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران ، حسن خیریانپور در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری افزود : محافظت از سلامت نظام اداری امری بسیار مهم و حساس است و با شناسایی نقاط فساد خیز احتمال بروز این تخلفات اداری کاهش می یابد .
وی از اجرای طرح راه اندازی میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان اشاره کرد ، ادامه داد : با این طرح ، خدمات بهنگام و کارآمد به ارباب رجوع در ادارات ارائه می شود . ‎
معاون استاندار مازندران، نیروی انسانی ، فرایند ، اطلاعات و ابزار را به عنوان چهار عنصر کلیدی در موفقیت یک میز خدمت نام برد و گفت : ترکیب مناسب این اجزا منافع بسیار زیادی برای سازمان می‌آفریند.
وی با تاکید بر راه اندازی میز خدمت الکترونیک در تمامی ادارات و نهادها ، اضافه کرد : استانداری و دستگاه های اجرایی مکلفند نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای مفاد دستورالعمل'میز خدمت الکترونیکی' و آموزش متصدیان آن اقدام کنند.
خیریانپور گفت : میز خدمت حضوری استانداری به طور کامل راه اندازی شده است و همچنین اکثر دستگاههای اجرایی مازندران اقداماتی را در این خصوص انجام داده اند .
وی ادامه داد : با جدیت و اهتمام لازم در این خصوص مشکلات یا نقایص احتمالی را برطرف و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
دستورالعمل راه اندازی میز خدمت نیز پیش از این از سوی استانداری مازندران به تمام دستگاههای دولتی و فرمانداری های استان ابلاغ شد.
بر اساس این ابلاغیه ، مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران موظفند تا براساس ابلاغیه میز خدمت را در دستگاههای تحت مدیریتشان عملیاتی کنند.
در یک ماه گذشته میز خدمت در تعدادی از ادارات کل مازندران از جمله آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین دستگاه پذیرنده ارباب رجوع فعال شد .
بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی رییس جمهوری ، عدم راه اندازی میز خدمت در دستگاههای دولتی تخلف محسوب شده و با مدیران متخلف برخورد خواهد شد .
استانداری مازندران هم پیش از این اعلام کرد که راه اندازی میز خدمت الکترونیک به صورت واقعی و به دور از اقدام نمایشی یکی از محورهای ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی در سال جاری مورد توجه قرار خواهد گرفت .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.