به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان زنجان افزود: مدیران ارشد این اداره کل باید در برابر هرگونه دخالت های خارج سازمانی مقاومت کند.
این مسئول اظهار داشت: شایسته ا ست همه تصمیم ها در داخل این مجموعه گرفته شود، چرا که دستگاه تعلیم و تربیت به قیم نیاز ندارد.
وی خاطرنشان کرد: بی سوادی یعنی مرگ تدریجی یک فرد در آن جامعه، بنابراین باید با جدیت به مقابله با بی سوادی و کم سوادی پرداخت.
استاندار زنجان اظهار داشت: وقتی یک فرد بی سواد یا کم سواد است، احتمال اینکه حق او در امور مختلف ضایع یا از او کلاهبرداری شود یا توانایی بازپس گیری حقش را نداشته باشد، زیادتر از بقیه آحاد جامعه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: باید بررسی کنیم کجای مسیر آموزش را اشتباه طی کرده ایم و ایراد کار کجاست که بعد از 40 سال هنوز 15درصد مردم ایران بی سواد هستند.
درویش امیری تصریح کرد: بی سواد فقط کسی که مدرسه نرفته نیست، بلکه کسانی هم که نمی توانند به طور صحیح از خدمات بهداشتی و درمانی، آب و برق و منابع خدادای استفاده کنند، آنها هم بی سواد هستند.
به گزارش ایرنا، مجموعه تعلیم و تربیت در استان زنجان از 15 هزار نفر فرهنگی بره می برد و بیش از 180 هزار نفر دانش آموز دارد.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.